4 Eylül 2016 Pazar

Son Zamanlardaki Alınan Ciciler!


Bioderma duş jelini havalanındaki bir eczaneden aldım. Fakat onu ben yüz yıkama jeli zannederek aldım. 2 adet almıştım, birisini aldıktan 2 gün sonra bitirdim. Hakkında görüşlerim için şuraya tıklayabilirsiniz.

Yves rocher 50 Tl alışverişe 15 TL indirim veriyordu birde her alışverişe vanilyalı duş jeli hediyesi vardı. Aslında bunlara ihtiyaç yoktu ama ben yine dayanamadım. Yıpranmış saçlar için şampuan ve onarıcı bakım yağı aldım. Bunlarla ilgili yorumlarım ilerleyen zamanlarda burada olur.

Eve mağazasından aldığım makyaj süngerine de ihtiyaç yoktu. Ben ilk defa gittiğim için oradan bir şey almak istedim. Bu markayı daha önce görmediğim içinde aldım 13 TL fiyatı vardı indirimdeydi.

Maybelline the blushed nudes paletini 25 TL'ye Gratisten aldım. Aldıktan sonra çok vicdan azabı çektim. Sırf 25'e düştü diye aldım. Bununla ilgili ayrı bir yazı yazıyorum orada palet hakkındaki düşüncelerimi,renklerini yazacağım.

Essence shape your face contouring paletini uzun zamandır istiyordum ama bulamamıştım. Kuşadasında denk gelince aldım. 14.25 TL fiyatı olması lazım. Onunda yazısı geliyor.

Wet n Wild comfort zone paletini daha önce gratis outlettten almıştım. Fakat 2 rengi yoktu. Daha sonra 2 rengi ddaha düşüp kırıldı. Kullanma şansım olmadığı için tekrar ucuza ve hiç sorunu olmayanı bulunca aldım. 10 TL.

Dipnot!!!!
''Ne zaman instagram da gratis outlet ile ilgili bir fotoğraf paylaşsam çok fazla soru oluyor isterseniz onunla da ilgili bir yazı yazarım. Herkes içinde faydalı olur.''

Maybelline color tattoolarından creme nude 93 nuamrasını aldım. Bu diğerlerine göre çok daha yoğun olduğu için far bazı olarak kullanmak için aldım. İsterseniz incelemesini yapabiliriz.Diğer renklerinden tavsiye ettiğinizi yorum olarak yazabilirsiniz.

Catrice Mat Tekli Farlarından daha önce 1 adet almıştım. Şimdi 2 adet daha aldım. Birisi yeşil renkte diğeri ise donuk lila içerisinde grilik barından renkte. %50 indirim catrice markasının bir çoğu ürününde vardı hala devam ediyor mu bilemiyorum.

Maybelline push up maskarasının seveni de çok sevmeyeni ben henüz ne tarafta olduğuma karar veremedim. 12.95'e almıştım.

Essence maskara ve maskara bazı almıştım. Bir alana bir bedava var. Maskarayı çok kullanmadım ama baz için şahane diyebilirim. Maskarasız bile tek başına harika duruyor. Tekte satılıyor sanırım. Rossmannlarda bulabilirsiniz.

Rimmel London Macth Perfection kapatıcı daha önce de kullanıp bitirmiştim hatta buradan okuyabilirsiniz.

HM kalem highlighter ilk defa gördüm. Sanırım yeni çıkmış onunda incelemesini yazacağım.


Bu yazımda ne kadar da çok yazı yazacağım demişim ama ne yapayım hepsinin yazısı yazılması çok daha iyi olur sizler için. Bende aranızdan kullananlar olunca o ürün hakkında fikir edinmiş oluyorum.

Sevgilerle Duygu

22 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan yeni cicileri :)

    YanıtlaSil
  2. hepiciğini iyi günlerde kullan... sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba H&M highligther kalemini çok merak ettim canım güzelse bende alacağım . Benimde bloguma uğrarsan çok sevinirimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda yorumlarımı paylasacağım canım benimde ilgili çeken biri ürün oldu :)

      Sil
  4. güle güle kullanmaya başla canım maybelline rimeli merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım şimdilik beğenerek kullanıyorum ama onun seveni kadar sevmeneyeni de var ne yazık ki :(

      Sil
  5. Adsız5.9.16

    H&N highlighter ve Essence nascara bazı merak ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hm highlighter icin ayrı bir yazı yazmayı planlıyorum yada aydınlatıcılar diye :) maskara bazı Hakkı'nda instagramda paylaşımda bulunmuştum kuzum @dblogu1212 bakabilirsin

      Sil
  6. wow yoğun bir alışveriş olmuş güle güle kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsini bir Zamanda almadım ablacım son 1 ay içinde toplu halde :)

      Sil
  7. Guzel gunlerde kullan canimm 😊

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan kuzum :)

    YanıtlaSil
  9. çok cici şeyler almışsın, bazılarını ben de yeni aldım, hediye duş jeli çok güzel kokuyor ama ya =) güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) evet duş jeli kokusuna bayıldım umarım duştan sonra da kalıcıdır :)

      Sil
  10. Canım güle güle kullan gratis outlete bende giriyorum ama herşey paramparça oluyor hic düzgün bulamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler aşkım :) ilk başlarda kimse bilmezken çok iyi oluyordu ama çoğu insan bildiği için akın ediyor :)

      Sil
  11. Adsız6.9.16

    güle güle kullanınnn :))) Wet n wild paleti sanırım bir ben almadım :( indirimdeyken almak lazım bu arada maybelline rimeli ben begenmedim umarım siz severek kullanırsınız dolgunluk evet ama kısa kirpikler için hiç önermiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wet n wild markasının farlarını cok seviyorum palet tekli farketmiyor :) maybelline rimeli ise şimdilik seviyorum ama ilerleyen Zaman'larda fikrim değişir mi bilemiyorum :)

      Sil
  12. Hepsi de birbirinden güzelmiş,

    YanıtlaSil