13 Aralık 2017 Çarşamba

BİTENLER EKİM-KASIM-ARALIK #23

Herkese merhabalar ne zamandır bir eksiklik var diyordum ve bitenler yazısını yazmadığımı fark ettim.
Aslında bunlar biteli ve çöpe gideli 1-2 ay oluyor ama ben yazılarını unutuyorum.

Pantene saç kremi en sevdiğim saçlarımı yumuşacık yapan saçlarımı dolaştırmayan tek krem.
Gabrini ojeler sık sık kullandığım ve bittikçe alırım.
Beeo propolisli boğaz spreyi hasta olduğumda tek ihtiyacım olan ürün.
Ganier makyaj temizleme suyu ile ilk çıktığından beridir severek kullandığım tek makyaj temizleme suyudur.
Nunaat keratin şampuanı severek kullandım onun yazısı içinde buraya tıklayabilirsiniz.
Mark krem kapatıcı çok açık renk geldi bende farklı makyajda kullandım bitirdim.
Flormar 7 gün kalıcı seri kullanamadan kurudular. Ayrıca 1 gün bile bende kalmadı.
Garnier ambre solarie güneş koruyucu sprey yıllardır kullanıyorduk ama sonunda tarihi geçti.
Benri makyaj temizleme mendili indirimde 3-4 paket alırım.


7 yorum:

  1. Garnıer da yazmıssınz ya tarıhı gectı dye, onlarda da mı tarıh war 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her şeyin bir tarihi var ve bozulduğunu da elinize döküp anlayabiliyorsunuz :)

      Sil
  2. Saç kremini ben de denesem iyi olur aslında. Saçlarım çok uzun ama hep fısfıs kullanıyorum. Duştakiler genelde ben de çok işe yaramıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bundan başka kullanamaz oldum aynı marka farklı özelliği olsun yine de işe yaramıyor

      Sil
  3. baya bereketli geçmiş bu iki ay :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında daha bir çok ürün vardı fakat çekmeden çöpe atılmış :)

      Sil
  4. hepsini anlatmamışsınız sanırım highgenic nasıldı acaba almaya değer mi?

    YanıtlaSil