27 Aralık 2017 Çarşamba

HUNCALİFE BAKIM ÜRÜNLERİ

Herkese merhabalar,
Huncalife markasını daha önce duydunuz mu bilmiyorum fakat ben yaklaşık 1-2 aydır ürünleri deneyimleyip tanıyorum.
#ebruvefusunilekisamerhaba etkinliği sayesinde bana geldiler.

İlk olarak Keratin Saç Bakım serisinden başlamak istiyorum.

Çünkü bu ara onları kullanıyorum ve az çok fikir sahibi oldum.
Ben şampuan olarak bir çok firma denedim. Ve beğendiğim sevdiğim olmadı.
Bu keratin serisi içerisinde avokado yağı bulunuyor ve saçları daha yumuşak ve taranır hale getirdiğini söylüyor fakat ben istediğim yumuşaklığı alamadım.
Ne şampuandan ne de kremden..
Birisi 250 ml diğeri 200 ml.
Fiyatı 23.90 TL

Clearall Tea Tree

Çay ağacı serisinden bende 2 ürün var.
Birincisi yüz yıkama köpüğü henüz bunu kullanmadım.
İkincisi nemlendirici krem. Bunu yeni kullanmaya başladım ve cildimi yatıştırdığını düşünüyorum. Detaylı yorumlarını ayrı inceleme yazısında yazmak istiyorum.

Naturilies tea tree oil cream ise,
Antiseptik olduğu bilinen çay ağacı yağı yardımı ile aknelerin yayılmasını engellemeye destek olurken, böcek sokmalarında kaşıntıyı azaltmaya yardımcıdır. 
Tatlı badem yağı ve avokado yağı ile kurumuş ve çatlamış cildi nemlendirmeyi destekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder