21 Aralık 2017 Perşembe

GABRİNİ COSMETİCS OJELERİ #1

Herkese merhabalar,
Uzun tırnaklarım varken ne de güzelmiş değil mi ?
Şimdilerde kendilerini bu hallerine geri getirmeye çalışıyorum.

Gabrini ojelerini çok seviyorum ve sürekli kullanıyorum.
Bu kırmızı rengine bayıldım.

Fotoğrafta gözüken sadece 1 katlı hali.
Opak bitişli.
Kalın fırçalı.
Çizgi çizgi durmuyor.
Milyoncu tarzı yerlerde bir çok rengi ve çeşidini bulabilirsiniz.
Ben tedi'lerde de gördüm.
fiyatları 2 TL'den falan başlıyor.

gabrini ojesi 41 numara

Buda içerisinde sim olan bir koyu pembe.
Aslında bu rengi gidip almam ama firma tarafından geldi.
Sanırım en kolay sürülen renk içlerinde bu.
Kalın fırçalı.
Opak bitişli
Biraz çizgili gibi duruyor.
Kuruması hızlı.
Çıkartması da kolay.

Gabrini ojesi 77 numara


6 yorum:

  1. çok güzeller ben de instagram da tek tek göstermiştim :D

    YanıtlaSil
  2. kırmızı ojenin rengi harika :)

    YanıtlaSil
  3. Duygu hanım renkler harika nereden aldınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. firma gönderdi ama ucuzcularda satılıyor

      Sil