30 Aralık 2017 Cumartesi

#GSEVENMAKEUPETKİNLİGİ DETAYLARI

Şule hanım ve biz

Herkese merhabalar.
Etkinliklerin vazgeçilmezi etkinlik sonra paylaşımlar ve yazıları.
Bende hemen sıcağı sıcağına sizlere sevgili Gül'ün 24 Aralıkta düzenlediği o güzel etkinliğin detaylarından bahsedeceğim.
Etkinliğimiz bostancı da ki Nalia Karadeniz Mutfağı'nda gerçekleşti.
Mekanın içine bayıldım.
Heleki bizim olduğumuz oda muhteşemdi ben yine her zamanki gibi geç kaldım ve herkes yerini almıştı hatta Milkshake firmasından Mustafa bey sunuma başlamak için beni bekliyordu :)


O gün bizimle ilk olarak Milkshake markasından Mustafa bey vardı. Bir çok ürün hakkında bilgi verdi. Zaten markayı çok seviyorum o günde ayrı bir mutlu olduk.

Daha sonra ise Doctor b markasından Şule hanım kısaca sunum yaptı ve ürünlerden bahsetti.

aninda_genclik ve biz

Etkinliklerin vazgeçilmez sayfası olan aninda_genclik o gün bizlere deneyerek sunum yaptı.
Etkilerini kendimiz de şahit olduk.
Ve bende daha önce ürünleri vardı ve evde bir kaç kere denedim ve sonuçlarını instagram sayfam da yakında paylaşacağım.

seker_sef

Bu güzel şeyi yapan @sekersef ' e teşekkür ederiz çünkü insan yemeye kıyamıyor :)
Gerçi kızlar onu orada yediler ama ben pek bu tarz yiyecekleri sevmediğim için yemedim.


Kurabiye sevdiğimi daha önce söylemiş miydim?
Hele ki yılbaşı da yaklaşmışken böyle tatlı şeylere kıyılır mı :)
Lezzetli mi lezzetli bu kurabiyeleri cookie star sayfası yapmış ellerine emeklerine sağlık.



Yine o gün sunum için gelen highgenic firması bizlere farklı ürünlerden getirmiş ve çoğu ürünlerinden bahsetti.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder