3 Eylül 2018 Pazartesi

CRAZY FLAKES CAFE


Herkese merhabalar bugünkü yazımda biraz sizin canınız çekebilir.
Şahsen benim yazarken çekti.
Crazy Flakes Cafe Kadıköy Moda olan küçücük bir yer.



Bizim ilk gidişimizdi. Bundan sonra tabi ki yine gittik ama fotoğraf çekmeyi unuttum.
Aldığımız içeceğin ismi Pretty Little Peanut
Oldukça lezzetli ve bir sürü çeşit içecek var.





Bu karışımların dışında türkiyede olmayan gazozlarda mevcut.





En beğendiğim köşe ise burasıydı hepsini yemek istiyorsunuz!








İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212



Youtube Channel: Duygunun Dünyası

6 yorum:

  1. Aklımda buraya gitmek! Diliyorum ki söylendiği gibi vardır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben beğendim havası atmosferi oldukça iyi :)

      Sil
  2. OMG i want it <3

    I FOLLOW YOU <3 MY BLOG

    YanıtlaSil
  3. Burayı sayende keşfetmiş oldum mutlaka gideceğim mükemmel gözüküyorlar ! :) teşekkürler

    YanıtlaSil