10 Eylül 2018 Pazartesi

KİMCHİ NEDİR? / KİMCHİ YEDİM!


Herkese merhabalar 
Ne zamandır istediğim kimchiyi sonunda yedim 
Aslında yiyeli 2 ayı geçti ama yazısını anca yazmak nasip oldu 
Öncelikle kimchi nedir ondan bahsedeyim
Kimchi Koreliler’in her yemekte yediği geleneksel turşuları 
Bu turşu aşırı derecede acı ve yapılması da uzun zamam alıyor 
Bende bir ara yapmayı denedim ama gerçeğini yiyince benimki 
Bunun yanında hiç kalır 



Acı olması dışında beğendim keşke acısı biraz daha az olsa o zaman sürekli yiyebilirdim 





Bildiğimiz lahanayı bir karışım ile sarıp bekletiyorlar.






İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212



Youtube Channel: Duygunun Dünyası

3 yorum:

  1. Acı olmasi😄 Adana olarak biraz acı yemekleri seviyoruz galiba, kaleminize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Adsız13.9.18

    Kokusuna dayanamıyorum ben bunun.
    Bir zamanlar Koreli ev arkadaşlarım sürekli yapıyorlardı, kaçacak delik arıyordum :s

    YanıtlaSil