16 Eylül 2018 Pazar

DİŞ MACUNLARI TAVSİYELERİ



Diş macunları bin bir çeşit farklı marka ve ürün var.
Hangisini alsak denesek kafamız karışıyor.
Benim gibi blogger olanlarda da milyon tane olduğunu biliyorum bende de var.
Kendi aldıklarım firmalardan gelenler etkinliklerden gelenler derken bir sürü diş macunu birikti.



ROCS GUM BALM
 antioksidan özellikleri ile bilinen kavak ağacı ekstresi 
içeriği ile diş etlerini korumaya yardımcı olur.


Sodyum Birkarbonat  içeriği dişeti şişkinliğini azaltırken ağız içi asiditesini normalize eder.

Diş minesini yüksek miktardaki kalsiyum ve fosfat ile re-mineralize eder.
Huş ağacından elde edilen Ksilitol (%6) içeriği plak oluşumunu azaltır, ağız içi bakteriyel dengeyi normalize eder.
Florür, triklosan ve klorheksidin içermez.


 SENSITIVE ONARIM & BEYAZLATMA


diş macunu hassas dişler için beyazlatıcı ve onarıcı diş macunudur. 
Kalsiyum Hidroksiapetit içeriği ile hassasiyete yol açan hasarlı diş minesini onarır ve yoğun mineral içeriği ile diş minesinin güçlenmesine yardımcı olur.
Özel mikro-partiküller ile dişlerin 1,5 tona kadar beyazlamasına yardımcı olur.
Diş minesini aşındırmaz, günlük kullanıma uygundur.
Florür, Sodyum Lauril Sülfat ve aşındırıcı peroksitler içermez.




Blue Clay Diş Macunu, dişlerin, temizlenmesi ve onarılması için geliştirilmiş bir diş macunudur. İçeriğinde bulunan fırınlanmamış killer sayesinde mineralli doğal 
diş temizliği yapmaya yardımcı olur.


White Glo Aktif Kömürlü ve Leke Giderici Diş Macunu,dişlerdeki yerleşmiş lekeleri ve renk farklılıklarını gidermek için özel olarak formüle edilmiştir.Yüksek absorban özelliğindeki aktif kömür diş yüzeyindeki lekeleringiderilmesine yardımcı olur, kötü nefes kokusunu yok eder. Diş hekimleri tarafından günlük kullanım için geliştirilmiştir. Diş minesi için güvenlidir, çürüklere karşı koruyucudur.








İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212



Youtube Channel: Duygunun Dünyası

5 yorum:

  1. Her gün o kadar değişik bilgilerle yüzyüze geliyoruz ki hangisi sağlıklı hangisi sağlıksız bilemiyorum artık. Aloeveralı bir diş macunu ile çay ağacı yağlı bir diş macununu dönüşümlü kullanıyorum. Benim için kıstas sabah kalktığımda temiz hissetmek.

    YanıtlaSil
  2. Rocs macunları ben de çok severek kullanmıştım.. white glo markasını da öneririm, özellikle kahve içenler için olanının beyazlatıcı etkisini fazlasıyla gördüm:)

    YanıtlaSil
  3. white glo güzeldi splat macunları sevmeme rağmen gold olanı hiç beğenmemiştim..

    YanıtlaSil
  4. Kozmetik Depom  çok güzel bir yazı bu site
    üzerinde binlerce ürün var kozmetik ürünleri kullanımı faydaları çok kullanmanız faydalıdır.

    YanıtlaSil