5 Eylül 2018 Çarşamba

TEMMUZ AĞUSTOS BİTENLER


Herkese merhabalar,
Blogumda uzun zamandır bitenler yazısı olmuyordu çünkü ben hep üşendim.
Aslında görseller hazırdı ama ben yazmaya hazır değildim.
Sizlere 2 ayda bitirdiğim ürünlerden bahsedeceğim.

Kağıt maskelere sardım ve neutrogena markasını hidrojel maskesini denedim ve cidden ciltte ne yaparsanız yapın duruyor düşmüyor. Nem vermesi bana normal düzeyde geldi.

Madam coco'dan aldığım aloe veralı maske ise pek tatmin edici olmadı. Zaten iki tanesini 5 TL gibi bir fiyata almıştım.

Son olarak ise TTMASK markasına ait lotus maskesini denedim ve buda oldukça kalın ve jel bir maske. Daha önce farklı çeşidini denemiştim ve ondan da memnun kalmıştım.


Kozmetiklerde yine pek bir şey yok.

Golden rose holographic serisinden 01 numarasını ne yazık ki bitti çok sevdiğim bir ojemdi. Yazına buradan ulaşabilirsiniz

Farmasi bb kaçıncı bitişi bilmiyorum ve çok seviyorum. Yazına buradan ulaşabilirsiniz.

Maybelline big shot biraz geç keşfettim ama güzeldi onunda yazısına buradan ulaşabilirsiniz.





Benri aseton ara ara aldığım tırnakları kurutmayan bir aseton.

Ziaja markasının keçi sütlü el kremi en sevdiğim el kremi oldu. Sürekli alıp yedekleyeceğim.

Garnier mineral deodorant yaz boyunca yanımdaydı ve bitti. Yazısına buradan ulaşabilirsiniz.

Pantene 3ü 1 arada şampuan,saç kremi ve bakım kürü olarak kullanılabilir ama ben pek sevmedim.





Nays collection makyaj temizleme mendilleri güzeldi fakat göz 
makyajını temizlerken gözlerim kızardı.

Nivea micell air serisi makyaj temizleme mendili pek beğenmedim ama bir şekilde bitti.

Benri ıslak mendilleri ise tatilde çok kullandık. Yemekte,havuzda,plajda bol bol kullandık ve bitti.





Avene renkli güneş koruyucu çok koyu geldi.

La roche posay yüz yıkama jeli güzeldi büyük boyu alabilirim.

Farmasi vfx pro fondoten normal boyunu da bitirmiştim.

Martı derm peeling taneleri çok büyüktü.

Bubble mask severek kullanıyorum farklı çeşitleri de var.



9 yorum:

  1. Neutrogena'nın hydrogel maskesini ben de çok beğendim. Cilde çok güzel bir ışıltı katıyor ve güzel nemlendiriyor gerçekten. Başarılı bir maske olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugun yine geldi aynısından kalbim temiz sanırım :)

      Sil
    2. tabii ki temiz kuzum benim

      Sil
  2. senin de baya ürün bitmiş.. neutrogena maskeleri oldukça sevdim sürekli kullanabilirim onları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha vardı ama onları çekmeden atmışım :)

      Sil
  3. Olá! Adorei seu blog e já estou seguindo.
    www.achatadebatom.com

    YanıtlaSil
  4. The goat's milk from Ziaja is my favourite body milk. I hope you like too :)
    Elle about everything

    YanıtlaSil