9 Eylül 2018 Pazar

DUDAK PARLATICILARI - LİPGLOSS


Herkese merhabalar,
Yaz aylarında pek ruj tercih etmiyorum.
Genelde gloss kullanıyorum.
Kullandığım glossları da sizlere anlatmaya karar verdim.

Flormar uzun zaman önce çıkan bir serisi 5 TL'ye aldım koyu renkli 
olsa da dudakta güzel duruyor.

H&M gloss ise 1 TL'ye aldığım ve severek kullandığım bir gloss. Yapış yapış olmuyor.

Amway ışıklı gloss ise etkinlikte hediye gelmişti. Çok doğal duruyor ve hala bitiremedim.

Loreal gloss ise yine ucuz görüp aldığım bir gloss. Rengi bana biraz açık olsada anlaşıyoruz.

Propa markasına ait gloss ise yine bir etkinlik sayesinde gelmişti ve içlerinde en koyusu bu. Orada gözüktüğü gibi kırmızı durmuyor.








İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212




Youtube Channel: Duygunun Dünyası

6 yorum:

  1. Que cores maravilhosas. Não conhecia dessas marcas!
    Beijos.
    http://vinteedoisdemaio.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. içlerinde yapısını en sevdiğim Flormar benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğerlerinden daha yoğun geliyor bana o

      Sil