13 Aralık 2015 Pazar

5 FAVORİ MAKYAJ ÜRÜNÜM ''

Evet canlar bugün sizlere her yaptığım makyajda kullandığım 5 ürünümden bahsedeceğim. Belki kullandığım ürünlerden merak ettikleriniz falan vardır cevapları işte aşağıda;



Makyajım nasıl olursa olsun bu 5 ürün hiç değişmiyor. Essence 3d far hediyeleşme etkinliğinden gelmişti ve bayılarak kullanıyorum. Biterse tekrar alırım tabi bulursam :) Rival de loop concealer avondan kullandığım bitmişti bende bu indirimde diye almıştım hala kullanıyorum ve olumsuz yanını göremedim. En açık rengini aldım ama bende açık durmuyor. Essence all eyes on me rimelim bittiğinde yine rossmanndan en ucuz idarelik bir rimel arıyordum o sırada bunu gördüm 7 tl gibi bir fiyatı vardı hiç ümidim yoktu ama bayıldım bittikçe sürekli alacağım bir rimel. Flormar puffy eye shadow 01 lily fields kendisi far diye geçiyor ama ben kendilerini highlighter olarak kullanıyorum o şekilde çok daha başarılı. Son olarak hepimizin deliler gibi her gratiste aradığı ^^brulee^^ ben bunu bulabilmek için 6 gratis gezdim. Bilseydim yedek 2 3 tane alırdım şimdi nereden bulacağım. :(



 Essence all eyes on me daha önce essence git big lashes kullanmıştım oda çok iyiydi. Gerçi essence ürünleri bana göre çok iyi ve fiyatına göre mükemmel. Artık bu rimel bittikçe benimle yeniden beraber olacak :)


 Boyutu çok büyük değil. Tester rimeller gibi. Fırçası da güzel alt kirpiklerime bile düzgünce kullanabiliyorum. 7 TL gibi bir şeye almıştım şuan ne kadar haberim yok.


 Rival de loop concealer çok iyi çok kötü de denmez orta düzeyde. Bitince tekrar almayı düşünmüyorum. Çünkü ten ürünlerinde bir marka deneyip başka markaları da denemek istiyorum.


 Boyutu yine küçük gerçi her concealer küçük sanırım :) ben küçük ürünleri daha çok seviyorum taşıması daha kolay at çantana çık .


 Ben far kullanmaya bu sene başladım önceki yazılarımda da söyledim. Brulee'yi çok merak ediyordum çok övülüyordu aradım taradım 6 gratis gezdim ve buldum. Kaç ay oldu bilmiyorum ama ilk defa bir far bitireceğim için çok mutluyum :)


 Her gün kullana kullana dibini gördüm. gittiğimde 2 3 tane bulursam alırım yedeklemek lazım hele ki ben burada çok fazla gratise gidemiyorum. En yakını 1.5 saat yakınlığında


 Flormar'ın 5 TL zamanında aldım.Hatta bütün farları var sanırım bende. En çok bu renk hoşuma gitmişti ama aldığımdan beridir 1 kere olsun far diye kullanmadım. Çünkü bu far olamaz çok yumuşak yapısı var. Şahsen highlighter olarak kullanıyorum daha iyi sonuç veriyor.


 Bununda yakında dibi görünür her makyajda doğal bir ışıltı veriyor.


Essence 3D far bana hediyeleşme etkinliğinde gelmişti o günden beridir severek kullanıyorum. Bittikçe bulursam alırım. Her makyajda kullanılabilecek bir renk üstteki. Kahverengi olanı arada kullanıyorum. Koyu farları pek sevmiyorum.


Üstteki rengin şekli bozuldu bile kullana kullana :) Essence markasını sevdiğimi söylemiştim bu zamana kadar sadece essence allık kalem ve eyeliner kullanmadım onlarıda elimdekiler bitince tamamlayacağım :)


OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM SİZİNDEN VAZGEÇEMEDİĞİNİZ HER MAKYAJDA KULLANDIĞINIZ ÜRÜNLER NELER YORUM BIRAKIRSANIZ SEVİNİRİM :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder