19 Aralık 2015 Cumartesi

ARALIK AYI (K14) AVON SİPARİŞLERİM ^^



Herkese merhaba bugün sizlere aralık ayı alışverişimden bahsedeceğim. Bazıları benim değil o yüzden onlarla ilgili bir şey demeyeceğim.



------------------------------------------------------

Genel olarak bu şekilde gelmedi aslında daha çok ürün vardı ama hepsi sahiplerine gittiği için burada yoklar keşke ilk başta çekseymişim neyse . Bir daha ki siparişe hepsini çeker atarım şimdi aldıklarıma bakalım;

--------------------------------------------------------




-------------------------------------------------------------

Kakao yağlı el kremi sevmeyen ve bilmeyen yoktur. Ben elimin altında bulunsun biri isterse satarım diye aldım belki birini kendimde kullanabilirim :) Sürer sürmez zaten ellerinizin yumuşadığını hissedebiliyorsunuz.

-----------------------------------------------------------




--------------------------------------------------------------

Geçen ay bu ikili paket vardı ama bana sadece cc krem geldi allık bu ay geldi. Allık tam istediğim gibi bir pembe. CC krem hayal kırıklığına uğrattı. BB krem daha önce kullanmıştım avondan ve güzeldi. 

-----------------------------------------------------------




--------------------------------------------------------------

Yine bir ikili set.
Ben fırça için aldım. Fön fırçasına ihtiyacım vardı bu seti görünce de aldım. Yanındaki saçları ısı etkilerinden korumaya yardımcı sprey. Daha denemedim bakalım gerçekten de koruyabilecek mi?

------------------------------------------------------------



Okuduğunuz için teşekkür ederim merak ettiklerinizi yorum olarak sorabilirsiniz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder