11 Aralık 2015 Cuma

MAKYAJ FIRÇALARIM VE BICI BICI SAATİ :)

Okul döneminde olduğum için yanımda pek fazla fırçam yok. Yıkamayı da unuttuğum zamanlar oluyor. Bugünde yanımda neler var ve nasıl temizliyorum ondan bahsetmek istedim. Her kullandıktan sonra yıkamak gerekli ama hangimiz hemen yıkıyoruz ki ? Şahsen ben yıkamıyorum. O yüzden de yüzümde sivilceler çıkmaya başladı bende hemen yıkadım .. :)



 Fırçalarım sadece bu kadarcık :) Gerekli olanlar zaten yanımda gerisi hep evde gittiğimde onları getirip bunları bırakıcam :)


 Sizin Beauty Blender'ınız varsa benimde var haha :D Pazardan 5 TL'ye almıştım ve baya memnun kaldım XP markasının ilk başta çok sertti ama artık yumuşacık oldu :)


 Avon Büyük yüz fırçası ben pudra için kullanıyorum. Gerçi bu aralar pek fazla pudra kullanmıyorum. Yüzümü çok solgun gösteriyor. Kılları dökme falan yapmadı indirimde alınabilecek bir fırça.


 Yine pazardan aldığım bir ürün 5 TL'ye aldım ama 1 yılı geçti hiç kıl dökmesi falan yapmadı. Allık için kullanıyorum hatta gittiğimde bir kaç tane daha almayı düşünüyorum.

 

 Kullandığımda :) 


 Yıkadıktan sonra :))


 Far kullanmaya daha bu sene başladım ve sanırım 5 6 tane fırçam var ama yanımdaki 3 tane hatta birini daha geçen cosmetica'dan almıştım. Buda rossmann markasının for your beauty'e ait. Kılları kısa ama bence kullanışlı severek kullanıyorum gittiğimde yedeklerim sanırım tabi bulursam :)


 Eklips markasının sanırım bu kapatıcı fırçası ama ben far fırçası olarak kullanıyorum baya da kullanışlı brulee'yi güzel dağıtıyor :D Fiyatını hatırlamıyorum ama indirimden almıştım.


 Art net far fırçası cosmetica'dan geçenlerde almıştım kılları çok sert geldi keşke almasaydım ama aldık bir kere gölge için kullanıyorum göz üstümü acıttığı için kullanamıyorum.


 Avon far fırçası bir tarafı süngerli ben tabi hiç kullanmadım koyu göz makyajı yapmıyorum ve sevmiyorum :)


 Bir setten çıktı hangisiydi hatırlamıyorum :)

Bunlarda bıcı bıcı yaptıktan sonraki halleri şimdi kurumada kendileri :)



OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM KIZLAR HEPİNİZİ ÖPÜYORUM İYİ AKŞAMLAR :) YORUMLARINIZI BEKLİYORUM SİZİNDE KULLANDIĞINIZ FIRÇALAR SEVDİKLERİNİZ SEVMEDİKLERİNİZ VS. PAYLAŞABİLİRSİNİZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder