19 Aralık 2015 Cumartesi

ÜRÜN MERCEK ALTINDA #5 AVON İDEAL FAWLESS CC CREAM


Yine bir ürün inceleme yazısı sizlerle. Artık haftada 2 tane ürün inceleme yazısı yazmaya karar verdim. Sürekli değişik konularda yazmak gerekli. Hafta sonları 3 4 tane yazıyı hazırda yazıp bekletiyorum hafta içi vakit geldiği zaman yayınlıyorum..

--------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------

CC krem merak ediyordum. Ama etmesem daha iyimiş.

--------------------------------------------------------




---------------------------------------------------------------

Yine ben biraz aptallık ettim en açığını aldım. Gerçi yüzümde çok fazla açık durmuyor ama artık hep bir koyusunu tercih edeceğim.

----------------------------------------------------------------



 ---------------------------------------------------------

Görünüş bu şekilde

-------------------------------------------------------



------------------------------------------------------------

Elime yedirdikten sonra ben buradayım şeklinde bağırmıyor :) Elimde ne güzel çıkmış :)))

-------------------------------------------------------------


Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder