12 Aralık 2015 Cumartesi

Küçük Bir Alışveriş

2 3 parça ürün aldım ama yazısını yazmak istedim bayadır boşlamıştım en azından bu şekilde yavaş yavaş geri dönüş yapayım istedim :)






 Kendime bir lif aldım rengine bayıldım 1 TL idi. Burada toz pembe çıkmış ama biraz daha koyu renkte normalde :)


 Küçük mandallardan istiyordum. Blog yazısında kullanmak için buldum hemen kaptım istanbula gittiğimde blog yazılarım için dekor süsleri almayı düşünüyorum kafamda bir kaç bir şey var bulursam çok güzel olacak :)


 2 tanede böyle tatlış magnet aldım. Hatta bir tane daha aldım ama o hediyeleşme etkinliğinde sahibine gidecek :)


Günün en güzel parçası bu küçük çanta diyelim. Çünkü kalemlikte olur makyaj çantasıda ben sanırım makyaj için kullanıcam :)



Okuduğunuz için teşekkür ederim kısa bir yazı oldu ama sonuçta oldu hepinizi öpüyorum sevgilerle @dblogu1212 <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder