20 Aralık 2015 Pazar

ÜRÜN MERCEK ALTINDA #4 NYC (NEW YORK COLOR) SMOOTH SKIN PRESSED FACE POWDER

Uzun zamandan sonra ürün mercek altında serime devam ediyorum. Bugünkü ele aldığımız ürün nyc pudra tam adı başlıkta yazıyor.
----------------------------------------------------------------




--------------------------------------------------------------

Sanırım 2 rengi vardı ben en açık olanı aldım 9 TL idi tam eminde değilim indirimdeydi. Ama çok açık geldi bana .

-------------------------------------------------------------




----------------------------------------------------------------

Bu şekilde bembeyaz gözüküyor. Keşke diğer rengini alsaymışım. Genelde ben ten ürünlerinde en açık renkleri alıyorum. Bunda hata yapmışım. Bitirmeye çalışıyorum ama hemen bitecek gibi gözükmüyor.

--------------------------------------------------------------




----------------------------------------------------------------------

 Biraz yoğun gibi yüzünüze uyguladığınızda bu kadar yoğun durmuyor tabi.

------------------------------------------------------------------------





-----------------------------------------------------------------------

Transparant rengiymiş :) adını bile bilmiyordum direk almıştım . Sanki evde yokmuş gibi :))

-----------------------------------------------------------------------


OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER. ÖZELLİKLE İSTEDİĞİNİZ BİR ÜRÜN İNCELEMESİ VARSA YORUM OLARAK BIRAKABİLİRSİNİZ :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder