12 Mart 2016 Cumartesi

DİZİ GÜNLÜKLERİM #1 (2 BROKE GİRLS)


Herkese merhabalar! 
Bugün farklı bir konu ile sizinleyim.
Belki sizinde böyle dizilere karşı bir ilginiz falan vardır diye düşünerekten başladım yazmaya.
Şimdi benim bu aralar ve uzun süredir takip ettiğim dizilerden bahsettiğim bir seriye başlıyoruz.
Bu haftaki konuk dizim;



1- 2 BROKE GİRLS


2 Broke Girls, 2011-2012 sezonunda Amerikan CBS televizyonunda yayınlanmaya başlayan televizyon dizisi. Dizi sit-com türünde bir komedi dizisidir.
Michael Patrick King ve Whitney Cummings tarafından Warner Bros. Television için yaratılmıştır. Başrollerinde, Kat Dennings ve Beth Behrs oynamaktadır.
Max (Kat Dennings) ve Caroline (Beth Behrs) maddi durumu iyi olmayan iki arkadaştır ve New YorkBrooklyn'de Williamsburg bölgesinde bir restoranda garson olarak çalışmaktadırlar.
Türkiye'de bu diziyi CNBC-E yayınlamaktadır; bir dönem, ComedyMax'ta da yayınlanmıştır. Şu ana kadar seyirciden olumlu tepkiler almıştır.

İnternette bu şekilde konusu yazıyor. Daha önce bu dizinin adını duydum ama izlememiştim. Geçen hafta başladım. Dizi 5 sezon ve sanırım hala devam ediyor(pek bir bilgim yok, açıkcası araştırıp bakmak istemedim merak edeyim diye) Ben şuan 1. sezonun son bölümündeyim. Zaten 1 bölüm 20 dakika falan en az.
Sizde komedi tarzı dizileri seviyorsanız bir bakın derim.



OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder