25 Mart 2016 Cuma

TAKİP ETTİĞİM YOUTUBERLAR!



Yine eğlenceli ve sizlerinde aşina olduğunuz bir konu YOUTUBERLAR'
Benim bu blog işlerine girmemdeki sebepten biridir.
Bu işe başladığımdan beridir kaçırmadan izlediklerim de var yeni keşfedip bırakamadıklarım da...

MAKYAJ İLE İLGİLENEN YOUTUBERLAR

1-BİLGEN TOLİS
Biz ona balgen de diyoruz :) Blog işine başlamadan önce bile yani bundan 3 4 yıl önce bilgenin videolarını görüyordum ama o zaman ona karşı bir sempatim yoktu.
Daha sonra diğer videolarını izledikçe hoşuma gitmeye başladı.
Videolarında çok doğal olması bana kendini sevdirdi.
Şimdi ise ondan video beklemekteyim :)


2-DenizShares (denizinpaylaştıkları)
Denizide tesadüfen gördüm. İlk gördüğüm zamandan beridir takipteyim.
Kendisi bilgen gibi doğal oluşuyla sevdirdi kendini. Eşiyle birlikte çektiği videolarda baya güldürüyorlar. Allah bozmasın :)


3- MELİS LİMES
Melisin adını ilk defa birine hediye yollamıştı oradan gördüm. Gidip videolarına baktım ve değişik aksanıyla kendine hayran bıraktı.
Sıkı takipçisiyim. Kaliteli videolar çekiyor.
Eskilerden öyle çok fazla kalan olmadı yada kendini bozdu.
Genelde takip ettiklerim yada en başından beridir izle

4-GOKCESLİFE
Ben bu kıza hastayım. Tarzını,konuşmasını çok seviyorum ve beğeniyorum. Sanırım yine ben ilk başladığım zamanlarda keşfettim.
Birini yeni bulunca ilk videosuna kadar gidip izliyorum.
Ondan sonra devam ediyorum takip etmeye.


5-SERGÜL KATO
İlk 5 kişi farkındaysanız hep yurtdışında yaşayan youtuberlar. Benim yurtdışındaki ülkelere karşı sempatilerim var. Takip ettiklerim de hep gitmek istediğim ülkelerde :)
Sergülün pek makyaj videolarını izlemedim.
Genelde sevdiğim alışveriş videoları sergülün :)


 6-GORKEM KARMAN
Yeni keşfettiklerimden görkem :) Genelde onun muadil videolarını seviyorum. Herkes bunu yapamaz kendisi bir çok ürün arayıp bulup deniyor muadili olabilir mi diye bence buda takdir edilesi bir durum.
Severek izliyorum. 


7-DİDEM SOYDAN 
Didemi aşk yeniden dizisinde tanıdım. Daha sonra youtube kanalı açtı.
Onunda kendine has bir tarzı var ve bu bana çekici geliyor.
Başka birisi bu tarzda olsa belki nefret ederim ama ona yakışıyor. Ama keşke saçlarını kestirmeseymiş.


 8-İDİL TATARİ
Yemek ile ilgilenmesem olmazdı :) Youtube yemek diyince aklıma hemen idil tatari geliyor. Kanalını açtığından beridir takipteyim. Yaptığı yemeklerden ara sıra denediklerim bile oluyor.


9-MERYEM CAN
Meryemi takip edeli sanırım 3 4 ay oluyor. Daha öncesi duydum gördüm videolarını ama izlememiştim. Sanırım yılbaşı alışverişi videosuyla başladım takibe.
Eğlenceli videolar izlemek istersen meryemi takip edebilirsin.



 Sizlerden de ortak takip ettiğimiz youtuber varsa yorum bırakın :)
İzlememi tavsiye ettiğiniz youtuber varsa önerebilirsiniz. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder