1 Mart 2016 Salı

ÜRÜN MERCEK ALTINDA #7 ESSENCE MOSAİC COMPACT POWDER

Bugün bir ürün incelemesi ile karşınızdayım.
Aklıma bir fikir geldi artık haftada bir gün ürün incelemesi yapacağım.
Yazma işini yoluna koyabilsem bir sürü fikir var ama bazen o kadar yoğun oluyorum ki
yatmaya zor vakit buluyorum.
Nisan ayının başına kadar biraz vaktim var.
Sınavlar başlamadan ben yine yedek yazılar yazmayı planlıyorum.
Sizinde aklınızda varsa konu söyleyebilirsiniz bazen bulamıyorum.

Gelelim bu essence mosaic pudrasına.
Bunu ben almadım hediyeleşme etkinliğinde gelmişti.




Pudra olarak kullansam bana çok koyu renk.
Kontür desen yapamıyorum.
Anca yazın bronzlaşırsam kullanabilirim.


Numarası 01 sunkissed beauty


İçinde ufak ışıltılar var
Bilerek güneşte fotoğrafladım.


Elimin üzerine az aldım belli bile olmuyor
Ama tüm yüzüme uyguladığımda belli oluyor.


Hafif ışıltılar var gözüküyor zaten :)



Bu ürünü incelememi isteyen sevgili @gckr teşekkür ederim.
Sizinde istediğiniz bir ürün incelemesi varsa yazabilirsiniz :)


OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder