30 Mart 2016 Çarşamba

GÜNLÜK MAKYAJ


Bugün günlük olarak kullandığım makyaj malzemelerimden bahsetmek istiyorum :)


Fırça olarak bu kadar kullanıyorum.
Real techniques blush brush allık fırçası kılları yumuşacık bayılıyorum :) Fazla ürün alıyor gibi uygulamada o kadar olmuyor. 
inceleme yazısına buradan  bakabilirsiniz--- real techniques blush brush
Real techniques expert face brush fondötenlerde harikalar yaratıyor denebilir.
inceleme yazısına buradan bakabilirsiniz--- real techniques expert face brush
Real techniques setting brush ben aydınlatıcı için kullanıyorum ama kılları dökmeye başladı.
inceleme yazısına buradan ulaşabilirsiniz--- real techniques setting brush


Fondöten olarak şubat ayında keşfettiğim rimmel london match perfection kullanıyorum.
Rengi en açık olanı aldım 100 ıvory. Ben çok fazla esmer yada beyaz tenli değilim ama en açıklar nedense tam uyuyor.
Bitişini çok sevdim doğal duruyor. Hatta cc kremiminden daha doğal gözüktüğünü söyleyebilirim.
Essence stay natural kapatıcısını da aldığım günden beridir kullanyorum.
Oda en açık rengi zaten genelde ben fondöten koyu olsa dahi kapatıcımı en açık olan renginden alıyorum.


Rimellerim malesef 2 tane kaldı hatta avondan aldığımın süreside geçiyor ama elimde fazla olmadığı için atamıyorum.
Essence'in bu rimeli güzel kirpiklere dolgunluk veriyor ama çok topak topak yapıyor.
Essence rimellerinden bir çok kullandım ama ilk defa böyle sanki pazardan alınmış gibi bir ürün çıktı.
Hep essence markasından gidiyoruz ama lash&brow gel maskara kaşlarımı sabitlemek için kullanıyorum ama hala da bitmedi.
Bundan sonra da wet n wild markasının denemek istiyorum.


Göz kalemi arada kullanıyorum çünkü gözlerim renkli siyah kalem kullanınca kendimce korkunç görünüyorum :)))
Bu avonun 2 renkli göz kalemi güzel memnun kaldım bir taraf siyah bir taraf mavi. Hatta yanlışlıkla bundan 2 tane almıştım.
Essence dudak kalemi hem de 11 ın the nude!!!!
Aylarca aradım öylesine gezerken rastladığım ve aşık olduğum bir dudak kalemi.
O gün 2 tane alacaktım birini bulurum diye almadım. Keşke 3 4 tane olsa da alsam ..
Avon numune rujlarının çok kullanışlı olduklarına inanıyorum. Bana baya gidiyor.
Bununda rengi in the buff 


Ruj olarak her gün kıyafetime göre sürüyorum ama genelde haftanın 3 yada 4 günü buradakilerden sürüyorum.
Golden rose velvet matte 02 numara
Essence 04 hıdden secret
essence dudak kalemi 11 ın the nude
Avon ın the buff numune


Bunlarda swachları 3 tanesi nude bir tanesi gülkurusu zaten bunlar genelde hepimizin kullandığı renkler ben bu aralar kırmızılar bordolar süremiyorum.


Far olarak zaten vazgeçilmez wet n wild brulee onu her zaman sürüyorum göz kapaklarımın rengini eşitliyor.
Bazen aklıma gelirse bu paletlerdeki ilk sıradakileri kullanıyorum.
Essence ı love nude farını aydınlatıcı olarak kullanıyorum.


Allık olarak gene aynı tonlarda kullanıyorum.
Catrice illiminating blush içinde ışıltılar var hafif doğallık sağlıyor tabi fazla sürmezseniz.
Catrice defening blush şeftali tonlarında gibi buda doğallık katıyor yüze.
Pastelin bu allıklarında uzun zamandır istiyordum ama hep unutuyordum almayı.
İndirimde denk geldim bende 17 numarası var bu pembe tonlarında olan sanırım diğeri kalmamıştı onuda almayı düşünüyordum.


Okuduğunuz için teşekkür ederim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder