23 Mart 2016 Çarşamba

TIRNAK BAKIMIM


Öncelikle herkese merhaba J
Bugün sizlere kendi tırnak bakımımda neler kullandığımdan bahsetmek istiyorum. Daha önce manikür için kuaföre gidiyordum ama sanırım artık gitmeyeceğim J


Genel olarak kullandığım ürünler ve aletler bu şekilde. Pronail Express manikür ve pedikür setini her ay almıyorum. Zaten manikür olanı daha önceden denemiştim ama pedikür olanı ilk kez kullandım. Kendi kendinize yapabiliyorsanız sizin için çok faydalı maliyeti düşürürsünüz hem de kendiniz istediğiniz zaman yapabilirsiniz. Sırf meraktan et makası bile aldım ama daha sonra tırnak etlerinin kesilmemesi gerektiğini okudum ve kullanmadım.  Ondan sonra gratisten 2 taraflı olanı aldım. Bir tarafı ile etleri itiyoruz diğer tarafı ile fazlalıkları alıyoruz. Ben çok kullanışlı ve pratik buldum.
Şimdi gelelim asıl meselemize…
Tek tek neleri nasıl kullandığımdan bahsetmek istiyorum;


Dediğim gibi her ay alıp kullanmıyorum ama 2 3 ayda bir alınıp kullanılabilir. Ürün 9 dakika da manikür pedikür yapmayı vaat ediyor. İlla 9 dakika yapacaksınız diye bir şey yok..


Arkasında nasıl uygulanması gerektiğini yazmışlar bence bu güzel bir davranış. Size açıkça neyi nasıl ne zaman yapmanız gerektiğini söylüyor.


Ben artık iterek etlerimi temizliyorum. Onun içinde ilk başta tırnaklarıma Vaseline cocoaglow olan kremini sürüp 2 3 dakika bekliyorum. Daha sonra onları iyice yediriyorum.


Kremden bahsetmem gerekirse kokusuna aşık olduğum tek krem! Şüphesiz bunu alıp beğenmeyende bir şeyler olabilir J Krem 100 ml saf kakao yağı içinde bulunduruyor. Ne zaman koklarsam koklayayım yiyesim geliyor J Ben daha yarısına bile gelemedim biraz bile alsanız baya nemlendiriyor.


Nemlendirdikten sonra etlerimi ittiriyorum. Nemlendirdiğim için bu işlem kolayca oluyor.
İttikten sonra diğer ucuyla fazla olan etlerimi topluyorum. Hemen kopuyor zaten. Aman dikkat fazla bastırırsanız kanayabilir!!
Etleri aldıktan sonra torpü ile tırnaklara şekil veriyorum.


Eğer siz et makası kullanmak istiyorsanız ittikten sonra etleri bu şekilde kesebilirsiniz. Ama okuduğuma göre kesmek pekte faydalı değilmiş.


Her şey bittikten sonra arko nem soft touch ile ellerimi nemledirip işlemi bitiriyorum. J Oje sürmek istersem bir yarım saat sonra sürüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder