9 Mayıs 2016 Pazartesi

ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİ GRATİS

Herkese selam!
Yine bir alışveriş yazısı sizinle.
Zaten en çok okunan yazılarım genelde alışveriş yazılarım oluyor.
Bugünde gratisten aldıklarımı sizinle paylaşacağım;


Gratisten alacaklarımı daha doğrusu almak istediklerimi yazmıştım fakat nedense bir tane bile
istediklerimden almadım.
Buradakilerde ihtiyaç olan ürünler.
Boyayı hemen aldığım gün kullandım.
Yüz fırçası ise biraz sert ama yüz temizleme jelimi güzel dağıtıyor.

Oje kurutucu aldım sırf meraktan :) daha deneme sansım olmadı.
Tabi ki o indirimden illa bir tane de olsa wet n wild ruju almak zorundaydınız çünkü rujlar da ilk defa indirime denk geldim.
Hayatımın tek vazgeçilmez rimeli essence get big lashes mor olan.
 Tek katta bile benim istediğimi elde etmemi sağlıyor.
Nivea çantasıda hediye geldi ama sapı bozuktu. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder