19 Mayıs 2016 Perşembe

SON 72 GÜN 'DGS'

Herkese merhaba!
Malum okulumun bitmesine az kaldı ve ben 2 yıllık okuyordum.
Son 1 ay öncesine kadar açıktan 4 e tamamlarım diyordum ama DGS ile örgün okumak
kadar kolay bir şey yokmuş.
Yine haziran temmuz aylarında çalışmaya başlayacağım ama zaten sorular kolay.
Son 2 ayda benim için yetecek netleri çıkartsam yeter.

Sizden bir şey istiyorum aranızda istanbulda işletme okuyan yada arkadaşı tanıdığı olan varsa
okulunu yazıp nasıl olduğu ile ilgili yorum bırakabilir mi ?
Şuan aklımda 2 okul var geçmek istediğim;
1. İstanbul üniversitesi
2.Marmara Üniversitesi

Bunların puanları birbirine yakın zaten ama benimde içimden geçen istanbul üniversitesi.
Ama okulla ilgili pek bilgim yok aranızda var okuyan yazsın ki ben ulaşabileyim ona :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder