13 Mayıs 2016 Cuma

ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ YVES ROCHER ALIŞVERİŞİ

İndirim alışverişinin son yazısını yazıyorum arkadaşlar :)
Alışveriş yazılarımın daha çok okunduğunun farkındayım inşallah hazirandan sonra düzenli 
alışveriş yapıp yazıcam :))

Şimdi gelelim aldıklarıma ;
,
2 tanesi benim için ihtiyaçtı diğer ikisi o gün çıkan şeyler :)
Kayısılı peelingi bilmeyen kalmadı zaten benimde tek kullandığım peeling.
Benimki bitmişti bende hemen almak istedim zaten indirim vardı.
Maskeyi de son zamanlarda sevmeye başladım hele ki o kokusu yok mu!
Oda bitince hemen yerine yenisi geçti.

Gelelim diğerlerine kasaya geldiğimde oradaki çalışan bana bir ürün daha alırsam yüz temizleme jelinin hediye geleceğini söyledi bende bakındım zaten almak istediğim 5 6 ürün vardı 
ama indirimde olana baktım bu ferahlatıcı yüz spreyini aldım o da indirimdeydi.
Yüz jelinden umudum yoktu ama aldığımdan beridir kullanıyorum sabah akşam ve cildimin ışıldadığını farkettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder