9 Mayıs 2016 Pazartesi

ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ MİGROS ALIŞVERİŞİ

Herkese merhaba :)
Anneler günü indirimi devam ederken en erken bitenden başlamak istedim.
Migros 7 mayısta kampanyayı bitiriyor.
Çok fazla şey almadım ihtiyaç alışverişi oldu diyebilirim:


Çok fazla şey alamadım. Çünkü ben internet sitesinden bakıp liste yapmıştım fakat istediklerimden hiç biri gittiğim migrosta yoktu.
Bende bakındım babylips hoşuma gidiyordu hemen bir tane limonlu kaptım 3 küsürdü. Keşke başka renklerini de alsaymışım diyorum.
Vaseline markasının daha önce kakao yağlı olanı kullandım hatta hala bitmedi.
Bende diğer çeşitlerine de bakmak istedim.
Orjinal vaseline ve aloe ferahlığı olandan aldım seri tamamlandı :) bunlarda 3 küsür falandı.

2 yorum:

  1. Merhabalar,lip balmdan daha iyi bir ürün vaselline. Hatta bu konuda bende bir yazı yazdım.Dudağıma vaselline sürüp yatıyorum sabah tüm kuruluk gidiyor.Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil