16 Mayıs 2016 Pazartesi

ÜRÜN MERCEK ALTINDA #11 YVES ROCHER FERAHLATICI YÜZ SPREYİ

Herkese merhaba bugünlerde pek yazı yazmıyorum.
Hem finaller yaklaşıyor hemde mezuniyet yaklaşıyor.
Notlar,kıyafetler,saç,makyaj derken şu son 2 haftadır hiç bir şey yapasım yok.
Bir an önce okulun bitmesini isityorum.
Gelelim konumuza;


Anneler günü indirimden aldığım yves rocher ferahlatıcı yüz spreyi hakkındaki düşüncelerimi söylemek istedim.
Çok merak ettiğim bir üründü.
İndirimde denk gelince denemek istedim.



Yüzüme yakında uzakta sıksam bana göre çok geliyor ama hemen kuruyor.
Yaz ayları için çok uygun.
Kokusu da çok hoş.

Sitede bunun için yazan yazı ise;

''Pembe Greyfurt özlerinden oluşan bu sprey ile cildinizi daha ferah ve yenilenmiş hissedeceksiniz! Cildinizi günün her saatinde taze ve diri hissedeceğiniz Yüz Ferahlatıcı Sprey cildinizin vitamin kürü! 

Yüz Ferahlatıcı Sprey’in içeriğindeki Pembe Greyfurt özüyle daha canlı ve doğal nemine kavuşmuş bir cilde sahip olabilirsiniz. Makyaj yapmadan önce uygulandığında makyaj bazı olarak kullanılabilir. Ya da cildinizi temizledikten sonra ferahlatıcı bakım olarak kullanabilirsiniz. Durulama gerektirmez. ''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder