22 Mayıs 2016 Pazar

FİNALLER

 Hepimizin korkulu rüyası .
Benimde SAMSUN'da son finallerim yarın başlıyor..
Artık mezun oluyoruz ve şu 2 yılım gerçekten çok berbat geçti.
İlk geliş amacım aileden kaçmaktı ama şimdi onları özledim 
Ve keşke istanbul da bir okula gitseydim..
Biraz geç oldu ama sonunda bitiyor son 12 gün kaldı.
Finallerden korkmuyorum zaten okulumu 2.olarak bitireceğim inşallah :) 


Bu 2 yıl için anlatmak istediğim o kadar şey var ki...
Bazen okulu bırakıp geri dönmeyi bile düşündüm.
Okul hayatı tabiki benim için henüz bitmeyecek.
DGS'ye girip 4 yıllığa geçiş yapacağım.
Daha sonra Allah kısmet ederse mali müşavirlik sınavına hazırlanacağım , birde eğer o zaman vakit bulabilirsem yüksek lisansta yapmayı istiyorum.

Bu sene üniversiteye gidecek olan arkadaşlar varsa ve yazımı okuyorsa siz siz olun yaşadığınız yerden uzağa gitmeyi düşünüyorsanız bin kere düşünün.
Benim tercihim,ygs-lys zamanımda ailevi problemler oldu ve bende samsuna gelmek istedim.
Şuan ki aklım o zaman olsaydı bırak samsunu istanbul da evime uzak olana bile gitmezdim.
Tabi bu herkesin kendi seçimi.
Daha sonra pişman olacağınız kararlar vermeyin :)

Ben sanırım haziran'ın 3 yada 4üne kadar blogta ve instagram da aktif olamam.
Ama geri geldiğimde her gün yine yazılara devam edeceğim hatta yazılacak konular belli gününü bekliyorlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder