22 Ekim 2017 Pazar

Daniel Welligton Classic Petite Durham Watch




Herkese merhabalar.
Aksesuarlar genelde kadınlar için özeldir.
Küpe,kolye,yüzük,gözlük,saat ... Böyle uzar gider.
Benim için aksesuar olarak saat olsa yetiyor.
Diğerleri de olunca bana abartmışım gibi oluyor.

Tabi saat konusunda da hassasımdır.
Abartı şeyleri severim de sevmem.
Belirli şeylerde abartı iyidir.
Ama özellikle saatlerimde sadeliği ve şıklığı isterim.
Kafam da bir saat profili vardı ama onu bulamıyordum derken Daniel Welligton markasında işte tam da istediğim saati buldum.


Benim seçimim kuşkusuz ve içime sinen Classic Petite Durham modeli oldu.
Çerçeve seçeneği gold yada silver vardı.
Ve tabiki gold seçtim.
Hem kordonuna yakıştığını düşünüyorum hem de benim gold rengine karşı bir zaafım var :)
32mm olanı aldım çünkü 28mm olanı alsaydım çok küçük gözükebilirdi.




Eğer sizde farklı modellere yada bu modele bakmak isterseniz www.danielwellington.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.

Birde sizlere çok güzel bir haberim var. Daniel Wellington sitesinden alışveriş yaparken ''dblogu'' kodu ile %15 indirim kuponunu ekleyebilirsiniz.

18 yorum:

  1. güle güle kullan ben de rose gold olanını kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) saatler çok hoş ya

      Sil
  2. Benimde saat almam gerekiyor ama uygun bir saat bulamadım :(

    YanıtlaSil
  3. It's amazing, so nice and interesting!Look wonderful. Great review dear.
    You have amazing blog and I'd love follow for follow! Let me to know on my blog. Hope see you soon.
    Have a nice day, darling!
    Visit my blog, Maleficent

    YanıtlaSil
  4. Great post! You have a nice blog!
    Would you like to follow each other? Follow me and I'll follow you back!
    Have a great day!

    http://elenabienvenido.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  5. I following you now. thx for your comment on my blog.
    SimonetaBlog

    YanıtlaSil
  6. Great post, and very interesting.
    I follow you now. <3
    Have a nice day. :)
    https://belyfashionadress.blogspot.ba

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan canım :) tam klasik şık hoş bir saat .

    YanıtlaSil
  8. Adorei o relogio, é lindo.
    Beijos boa semana
    bellapagina.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  9. Çok hoş ve sade, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  10. Bu saati gerçekten seviyorum.Oldukça hafif ve sessiz ♥

    YanıtlaSil