20 Ekim 2017 Cuma

Farmasi Likit Mat Ruj 04 - Farmasi Matte Liquid Lipstick 04


Herkese merhabalar.
Yaklaşık son 3 haftadır falan makyajımı farmasi ürünleri ile 
yada çoğu farmasi olmak üzere yapıyorum.
Özellikle likit mat rujlarını çok sevdim.
Farmasi de iki çeşit likit mat ruj serisi var.
Birisi normal matte liquid lipsitck diğeri ise velvet matte liqiuid lipstick.
Bu yazıda olan ruj normal matte liqiuid lipstick olacak.
Diğerinin farkı daha yoğun bir yapısı olup köpüksü oluşu.


Fırça yine aynı.
Bu tarz fırçaları seviyorum sürmesini kolaylaştırıyor.


04 perfect rose

Ben rengini çok beğendim.
Gül kurusu ama sanki kiremit alt tonlu gibi duruyor.
Aslında dudağa sürdüğünüz de de bambaşka bir renk oluyor.
04 perfect rose


Bendeki duruşu ve görünen rengi bu oluyor.
Tabi keşke biraz daha düzgün sürseymişim :)

8 yorum:

  1. arka plandaki mermer evinizin bir mermeri mi canım yoksa nedir :D enteresan bir soru oldu ama :D bu arda Farmasi ürünlerini severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. rengi koyu gibi duruyor ama dudakta çok hoş görünmüş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende ilk başta çekindim ama öyle durmuyor

      Sil
  3. Mat rujları bende çok seviyorum. Rengide çok güzel güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım mat ruj candır :)

      Sil
  4. Rengi çok hoşuma gitti bunların yapıları da güzel sanırım

    YanıtlaSil