29 Ekim 2017 Pazar

#EBRUVEFUSUNİLEKİSAMERHABA ETKİNLİK SPONSORLARI 1




Herkese merhabalar. 
Benim etkinlik sonrası en sevdiğim yazılar genelde sponsor yazıları oluyor.
Uzun bir yazı olacağı için 2 parçaya böldüm ve sizlere kısa kısa yazacağım.


Paketlemesi de harikaydı.
Orada ki küçük çiçeklere ise bayıldım.



Sevgili Nagehan Kara bizlere çok güzel çantalar yapmış. 
Hepsi el emeği ve benim şansıma da ananaslı çıktı.



Türkiye pazarında yeni bir marka olan Mumuso Türkiye kore ürünleri satıyor.
Ürün çeşitliliği baya fazla.
Kırtasiye,kozmetik,Ev dekorasyon,Mutfak ve birçok ürün grupları var.
Benim en merak ettiğim ise kozmetik grubu.
Şuan sadece 2 şubesi var birisi  Tepe Nautilus diğeri ise caruosel mağazası.


shoko.home ise 
bizlere bisiklet desenli kupa,
bir matara,
bir bardak altlığı,
bir melekli magnet,
bir not defteri
 ve 
bir de tarçınlı el sabunu
 göndermiş hepsi o kadar güzel ki kullanmaya kıyamam :)





Capilactif markası blogger etkinliklerinin vazgeçilmez markası oldu.
Elimde bunlardan çok fazla var hepsini boş bir şişeye doldurup kullanmayı düşünüyorum.


Bioblas markasının bu en son çıkan şampuanını görmüştüm ama denememiştim.




Bioz markasını da çok defa gördüm ama deneme fırsatım olmamıştı.


Otacı markasını bilmeyen yoktur.
Bu şampuanını ise ilk kez deneyeceğim.


TTMask ise yeni duyduğum ve henüz denemediğim bir marka.
Adından da anlaşılacağı üzere maske firma.
Bir çok farklı maskesi mevcut.



Etkinliklerin vazgeçilmez markalarında olan Soft Plus markası bizlere snail mask göndermiş.
Ürünü görmüştüm fakat denememiştim.
Deneyimlerini sizler ile daha sonra paylaşacağım.


Dermokil markasını ben küçük el kremi sayesinde tanışmıştım bundan yıllar önce.Daha sonra kendisini çok geliştirdi.
Bizlere de etkinlikte küçük boylardan göndermişler.



Peloid pelomin markasının maskesini daha önce denemiştim hatta burada yazısı da vardı.
Bu etkinlikte de bizlere 100 ml olan maskeden göndermişler.



Antebella ilk kez karşılaştığım bir firma.
Ürünlerinin tatları harika.
Ben zaten antep fıstığı hastayımdır ve tanecikli olana bayıldım.






7 yorum:

  1. Güle güle kullan canım:) dermokilin ürünlerini bende çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Duygucum hepsini güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  3. Your blog is very nice and I am following you. I hope yo will
    follow back - it is fun to meet new people!
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Canım güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  5. şimdiden güle güle kullanın hediyelerinizi yorumları bekliyoruz :))

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullanın hepsi çok güzeller 😊

    YanıtlaSil