19 Ekim 2017 Perşembe

Farmasi 3D Effect Maskara


Herkese merhabalar.
Farmasi ürünlerini denemeye devam ediyorum ve bu sefer ilk kez denediğim ve daha önce yorumlarını da görmediğim bir maskaradan bahsedeceğim.
Ben bu maskarayı set şeklinde gördüğüm için istemiştim.



Fırçası kıl yapıda.
Kirpiklerinizi dümdüz değilde kıvırıyor.
Kıvırdığı içinde eğer benim gibi kısa kirpikleriniz var ise kötü bir görüntü oluşturabiliyor.
Altına bir baz uygulandığı zaman daha iyi sonuçlar alınabilir.
Yada önce farklı bir maskara kullanıp bu maskarayı en son kullanabilirsiniz.

Fiyatı uygun.
Dökme,akma problemi yaşamadım.
Bazı maskaralar gözümü sulandırır ama bunda öyle bir şey olmadı.

Sipariş ve bilgi için farmasi_officialtr sayfasına bakabilirsiniz.

12 yorum:

  1. Kirpiklerini de görmek isterdim, akma yapmaması güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda maskara incelemesi ile ilgili bir şeyler yapacağım canım :)

      Sil
  2. I love this product <3 I following you dear and hope you'll following me back!
    xoxo
    NATALIEFASHION97

    YanıtlaSil
  3. Farmasi maskaralarla pek aram yok kullandıklarımdan pek memnun kalmamıştım..

    YanıtlaSil
  4. kirpiklerindeki duruşunu çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  5. Peki ıslanınca hemen akıyor mu ovalamadan ?

    YanıtlaSil
  6. Adsız27.11.17

    Benim de bugun geldi gelir gelmez kullandim ve sonuç muhtesem. Kirpiklerini oncelikle bir kirpik Kıvırcı ile kivirirsaniz sonuc cok daha iyi oluyor

    YanıtlaSil