21 Ekim 2017 Cumartesi

Firmalardan Gelenler #3 Gabrini Cosmetics


Herkese merhabalar.
Firmalardan gelenler serinin 3. yazısı ile sizlerleyim.
Bu pakete bayıldım fakat açtığımda hüsrana uğradım.
Aras kargo sağolsun aydınlatıcı ve pudrayı paramparça ederek getirmişler.
Aslında bu gördüğünüz şekil temizlenmiş hali ilk açtığımda her yerde toz ürünler vardı.

Ben onları daha sonra presledim ve firmaya ilettim onlarda bana tekrar göndereceklerini söylediler.
Ve gönderdiler bu aydınlatıcılarının bende 3 farklı rengi olmuş oldu çünkü bende kendim bir tane almıştım.

Onları da ayrı bir yazı da bol bol inceleyeceğiz :)

Gelelim pakette neler var?


  • Bir aydınlatıcı
  • Bir pudra
  • Bir dudak kalemi
  • Bir jumbo dudak kalemi
  • Bir maskara (takma kirpik etkisi isteyenler tam sizlik)
  • Bir eyeliner
  • Bir likit mat ruj (rujları harika dudakları kurutmuyor)
  • Bir metalik göz farı
Gabrini markası uygun fiyatlı kaliteli ürünler üreten ve satan bir marka.
Ben daha önceleri de bu markadan ürün alıp kullanıyordum.
Hala da kullanıyorum.

5 yorum:

  1. kargo için geçmiş olsun, kullanmak için çok ideal duruyor.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Beni Duyun tanıtımından duydum sizi :)

    YanıtlaSil
  3. benim pudram da kırılmıştı neyse ki parça parça olmamış da presleyebildim..

    YanıtlaSil