14 Ekim 2017 Cumartesi

Firmalardan Gelenler #2 Gratis



Herkese merhabalar.
Geçenlerde Gratis'ten harika bir paket aldım.
Ürünleri ilk kez gördüm sanırım yeni geldiler.
Son zamanlarda farklı maskeler dener oldum.
Creightons markasına ait 4 adet maske çıktı.
Sol baştan başlarsak eğer
  • Ultra matlaştırıcı maske
  • Yorgun ciltler için detox maske
  • Kızarıklıklar için maske
  • Parlak cilt için maske
Benim en çok merak ettiğim detox olanı sanırım ilk olanı deneyeceğim.
Hatta video bile çekebilirim diye düşünüyorum.



Daha sonra paketten yine creightons markasına ait 
Temizleyici
Peeling
Kil maskesi göndermişler.


Sanırım paketin mis gibi kokma nedenleri işte bunlar.
2 adet kocaman boy vücut losyonu göndermişleri.
Birisi Vanilya ve madademia yağlı diğeri ise mango ve papayalı.

Daha sonra shea ve zencefilli duşta krem gibi bir şey.
Bir tane de çilekli el kremi var kokusu harika.

6 yorum:

  1. Ambalajları da çok hoş görünüyor, dikkat çekici.
    Güzel günlerde kullan Duygucum :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canim. Bu hesabimla da takipteyim.sevgile

    YanıtlaSil
  3. harika ürünler keşke bana da gelse :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil