26 Ekim 2017 Perşembe

Focallure Waterproof Matte Liquid Lipsitck


Herkese merhabalar.
Sanırım yaklaşık 1 ay önce falan sipariş etmiştim bunu geleli de 2 hafta oluyor.
Ama araya yazılar girince yazamadım.

Öncelikle son zamanlarda metalik moda olmaya olmadı.
Metalik ruj,far,oje ...
Liste uzar gider.
Bende bir türlü istediğim gibi bir ruja denk gelemedim.

Aliexpresste gezinirken bunları gördüm.
Yorumlara falan baktığımda gayet herkesin memnun kaldığını ürünlerin ulaştığını gördüm.
2 farklı renk sipariş ettim.


İki renkte benim çok hoşuma gitti.
Alttaki 40 numara
Üstteki 33 numara


Hatta 33 numara olanı sleek markasındaki metalik ruja benzettim.


Alttaki 33 numara nedense bana daha güzel geliyor :)
Üstteki 40 numara burada böyle duruyor ama en az 3-4 kat sürmek gerekiyor pek renk verdiğini söyleyemem.

Yapıları biraz yoğun.
Ayrıca çok ağır ve kötü kokusu var.
Bu koku sürerken geliyor daha sonrasında ise yok oluyor.
Kalıcılıkları yüksek silmek isteseniz de çıkmıyor.
Her zaman kullanacağım rujlar değil ama ara sıra belki makyaj videolarım da falan kullanırım.
Fiyatı şuan 1.89$
Türkiye'ye ücretsiz kargo
Yaklaşık 27-47 gün yazıyor ama 30-35 günde anca geliyor.

***

Satıcı bilgileri

Ürün Bilgileri

***



9 yorum:

  1. Awesome lipstick!

    https://lolazas.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. hiç duymamıştım ama renkleri nefis güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  3. renkler harika :)güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. 33 numaraya bayıldım desem :))

    YanıtlaSil
  5. I looks really amazing! ;)
    xoxo

    YanıtlaSil
  6. bir miktarın ötesinde simliler yılbaşı için güzel olabilir :)

    YanıtlaSil