22 Haziran 2018 Cuma

Güneş Sonrası Nemlendirici Onarıcı Süt


Herkese merhabalar,
Yaz geldi artık tatiller başladı.
O zaman sizlere yandıktan sonra kullanabileceğiz bir losyondan bahsetmek isterim.

Yoğun bir şekilde cildinizin nemlenmesine yardımcı olur.
 Güneşin yol açtığı zararları onarır, cildinizi yatıştırır.
 Ferah dokusu ve akışkan yapısı ile ciltteki gerginlik hissini azaltır. 
Böyelikle cildiniz esnekliğine yeniden kavuşur.

Cildinizi nemlendirerek yatıştırmasının yanı sıra, bronzluğunuzun da daha uzun süreli korunmasına yardımcı olur.

Dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiştir. 
Renklendirici, mineral yağ ve paraben içermez.
Fiyatı 47,90 TL







İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212

Youtube Channel: Duygunun Güzellik Sırları

3 yorum:

  1. Bu ürünü geçen sene kullandım ve çok sevdim. Cilde çok iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  2. Yves Rocher alışverişimde hediye olarak verdiler bana bu after sun kremini, henüz denemedim. Tatile gittiğimde denemek için sabırsızlanıyorum ben de:)

    YanıtlaSil
  3. denize gitmeden bende bakayım:)

    YanıtlaSil