2 Haziran 2018 Cumartesi

MAYBELLİNE BİG SHOT MASKARA

MAYBELLİNE BİG SHOT MASKARA

Herkese merhabalar,
Sizlere Mayıs ayı boyunca kullandığım bir maskaradan bahsedeceğim.
Bir çoğunuz çoktan aldı bitirdi bile bazıları da henüz denemedi.
Kendi fikirlerimi ve tecrübelerimi sizlere aktarmak istiyorum.


MAYBELLİNE BİG SHOT MASKARA

Fırçası plastik.
Orta düzeyde kalınlığı var.



MAYBELLİNE BİG SHOT MASKARA

Uzun kirpiklerde daha güzel olacağını düşünüyorum.
Benim kirpikler maalesef az ve kısa olduğu için göstermek istemedim sizlere.



MAYBELLİNE BİG SHOT MASKARA
Kirpiklerimi daha dolgun ve uzun gösterdi.
Birbirine yapıştırmadı.
Kirpiklerimi dökmedi.

MAYBELLİNE BİG SHOT MASKARA


95 ml hemen kuruma durumu yaşamadım.
Kozmetik marketlerinin hemen hemen hepsinde bulabilirsiniz.
Fiyatı indirimlerde 19-20 TL'ye kadar iniyor.





İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212


Youtube Channel: Duygunun Güzellik Sırları

1 yorum:

  1. This maskara looks so interesting!
    Have a nice day
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil