11 Haziran 2018 Pazartesi

PROCSİN BLACK SUGAR SERİSİ

PROCSİN BLACK SUGAR SERİSİ

Herkese merhabalar,
Procsin markasının bir çok ürünü kullandım ve kullanıyorum.
Daha önce de blogumda sıkça bu markaya ait ürünleri yazmıştım.
Sıra black sugar serisi ürünlerine.
Bende şampuanı,peelingi ve bakım yağı var.
Serisinde de zaten bu üç ürün var.


PROCSİN BLACK SUGAR SERİSİ

Peelingi bitirdim o yüzden tüm seriyi yazmak istedim.
Bu seri saç diplerindeki tıkanmış gözeneklerin, saçlardaki yağ ve kirlerin giderilmesi için çıkarılmış.


PROCSİN BLACK SUGAR SERİSİ

Saç diplerindeki tıkanmış gözeneklerin, saçlardaki yağ ve kirlerin giderilmesine
yardımcı olur. 
Normal ve kuru saçlar için uygundur.
Benim saç diplerimde biraz kepek yaptı diyebilirim.
Saç diplerime sürüp 5-10 dakika masaj yapıyorum.
Daha sonra da hemen su ile arınıyor.
Ama bir daha alacağımı sanmıyorum.
Mentollü o yüzden biraz saç diplerimi yaktı ve ferahlattı.


PROCSİN BLACK SUGAR SERİSİ

Bu şekilde tanecikleri var.
Yaklaşık olarak 1 ay kadar sürede bitti.
Her duşta kullandım.

PROCSİN BLACK SUGAR SERİSİ

Saçlarda biriken yağın ve kirlerin arınmasına, saç diplerinde tıkanmış gözeneklerin
temizlenmesine yardımcı olur.  Normal ve kuru saçlar için uygundur.
Henüz şampuanı kullanmadım.


PROCSİN BLACK SUGAR SERİSİ

Diğerleri gibi yine saç diplerindeki kirlerin ve yağların giderilmesi için.
Ben hafta da 2 kere falan bunu kullanıyorum.




İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212



Youtube Channel: Duygunun Güzellik Sırları

4 yorum:

  1. This is the first time I hear about this brand and want to thank you for helping me to discover it. Your blog is really fantastic, would like to follow each other? If you do, please let me know n my blog and I will follow back.
    Regards,
    Flo

    YanıtlaSil
  2. saç peelingini beğendim ben arındırıyor saçı ama çok iyi durulamak gerekiyor..

    YanıtlaSil