9 Haziran 2018 Cumartesi

MAYBELLİNE BABY LİPS LİP BALM

MAYBELLİNE BABY LİPS LİP BALM

Herkese merhabalar,
Lipbalmlar benim için vazgeçilmez , çünkü dudaklarım yaz kış sürekli kurur ve çatlar.
Bazen ben kendimde soyuyorum ve yara da olduğu zamanlar oluyor.




MAYBELLİNE BABY LİPS LİP BALM

Maybelline baby lips çeşitlerinden bende 4 farklı çeşidi var.
Ve oldukça bereketliler.
Her dakika dahi kullansanız bitmiyor.



MAYBELLİNE BABY LİPS LİP BALM

Sol baştan çeşitleri

Limonlu
Şeftalili
Naneli
Mentollü

Bunlar renk vermiyor 
yalnız mor olan yani şeftalili biraz dudak rengini değiştiriyor
 ama öyle ruj gibi değil hafif şekilde.
Ben indirimlerde 3,5 - 4 TL civarında buldukça alıyorum.

Tabi ki dudaklarımın kuruluğunu tamamen geçirmiyor ama gün içerisinde idare ediyor.
Ben 2-3 saatte bir yeniliyorum.




İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212



Youtube Channel: Duygunun Güzellik Sırları

1 yorum: