12 Haziran 2018 Salı

TONİ AND GUY SAÇ PARFÜMÜ

TONİ AND GUY SAÇ PARFÜMÜ

Herkese merhabalar,
Toni and Guy markasına ait çok merak edilen saç parfümünden sizlere biraz bahsetmek istiyorum.
İlk başlarda harika kokuyor ama saçınızda durdukça koku kötüleşmeye başlıyor.
Saç diplerine sıkılmaması daha iyi olur.
Fiyatı indirimlerde sanırım 28-30 TL arasına falan düşüyor.
O parayı da asla hak etmiyor.


TONİ AND GUY SAÇ PARFÜMÜ

Saçları yağlandırıyor.
Işıltı veren saç spreyi diyebiliriz.
Parfüm gibi kokusu yok.
Kalıcılık sıfır.
Tamamen hayal kırıklığı bir ürün.

3 yorum:

  1. Daha az önce instagramda bir paylaşımda görüp merak etmiştim. Sonra bu yazıya denk geldim iyi oldu teşekkürler 😉

    YanıtlaSil
  2. az daha alacaktım çok merak ediyordum saçları yağlandırıyorsa kesinlikle olmaz..

    YanıtlaSil
  3. Almakla almamak arasında kaldığım bir üründü. Çok yararlı bir post oldu benim için teşekkürler 😊

    YanıtlaSil