7 Haziran 2018 Perşembe

LOREAL PARİS PARADİSE MASKARA

LOREAL PARİS PARADİSE MASKARA

Herkese merhabalar,
Yine bir maskaradan sizlere bahsedeceğim.
Ülkemize yeni gelen LOREAL PARİS PARADİSE MASKARA'yı gelin beraber inceleyelim.

LOREAL PARİS PARADİSE MASKARA


Ambalajı oldukça sık ve sade.
Söylendiği kadar var mı ? Diye soracaksınız.
Evet hatta belki de daha fazlası!
Abartmıyorum.
Beni ilk zamanlardan beri takip ediyorsanız sevdiğimi yada sevmediğimi açıkça belirtirim.
Almamak için oldukça dirensem de watsons sürpriz kutusundan çıkınca sevinçten havalara uçtum.




LOREAL PARİS PARADİSE MASKARA
Fırçası orta derecede tombul.
Benim kirpikler yok gibi duruyor.
Onlara takma kirpik etkisi gösterdi.
Uzattı ve hacim verdi.
Ben 2-3 kat sürdüğüm için biraz birleşme ve örümcek bacağı görünüm mutlaka oluyor.

LOREAL PARİS PARADİSE MASKARA

Tek katta da tabi ki etkili ama benim istediğim görüntü 2-3 katta anca oluyor.
Temizlenmesi de oldukça kolay.
Miceller su ile pamukla ilk sefer de çıkıyor.
Kirpiklerimi dökmüyor
Akma yapmıyor.
İndirimlerde en düşük 28 TL'ye düşüyor.
Ve Son zamanlarda mavi ambalajlı yani suya dayanıklısı da ülkemize gelmiş bulunuyor.







İnstagram: dblogu1212
Facebook: dblogu1212
Twitter: dblogu1212
Google+: dblogu1212


Youtube Channel: Duygunun Güzellik Sırları

5 yorum:

  1. çoğunluk sevmiş ama ben pek sevemedim bu maskarayı :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden acaba bende almadan önce düşündüm ama sonradan beğendim :)

      Sil
  2. Ya bişi soracağım bu mascara yı baya övdüler benim kirpiklerim uzun ve çok ben sadece kirpiklerimi ayırması ve hacimli göstermesini istiyorum bu benim kirik yapıma uygun mu bana uygun mu sence? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence olur ama sen almadan önce duruşu için bir tester gidip dene canım :)

      Sil
  3. Kişisel blogum benirva'ya bekliyorum :)
    https://benirva.blogspot.com/2018/06/yeni-bir-ben.html

    YanıtlaSil