17 Haziran 2018 Pazar

MAYBELLİNE MASTER CONTOUR STİK

MAYBELLİNE MASTER CONTOUR STİK

Herkese merhabalar,
Sizlere Maybelline Master Contour Stikten bahsetmeye geldim.
Kontür işlerini pek beceremesem de deniyorum.
Daha önce wet n wild markasının ürününü kullanmıştım.
Ondan sonra bu biraz daha kolay uygulanabilir geldi.


MAYBELLİNE MASTER CONTOUR STİK

Bir tarafı aydınlatıcı bir tarafı kontür.
Ben genelde çeneme ve burnuma kontür yapıyorum.



MAYBELLİNE MASTER CONTOUR STİK

Renkler tam cildime uyumlu.
İndirimlerde 23-24 TL vicarına iniyor.
Bence köntür yapmak isteyenler bunun ile başlangıç yapabilirler.
Zira sürümü kolay oldukça yumuşak yapıları var.


5 yorum:

  1. Adsız17.6.18

    İlk defa kontür olaylarına girişen ben için kurtarıcı bir ürün oldu. Yapısından ve kolay bir şekilde dağılıyor olmasından dolayı çok mutluyum. Keskin bir duruş bırakmıyor, günlük kullanım için çok uygun bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım bende yumuşak olmasını seviyorum :)

      Sil
  2. herhalde hayatımda en anlaşamadığım ürünlerden biri olmuştur bu..

    YanıtlaSil
  3. Bende wetn wild kontür stick var ve daha kullanışlı

    YanıtlaSil