18 Kasım 2016 Cuma

Adsence Hesabımı Kapattılar!




Herkese merhabalar
Dün kendi adıma kötü bir mail aldım.
Adsence hesabım kapatılmış.
Gerekçe ise youtube videolarımdaki reklamlara kendim tıklamış olmam.
Fakat ben denemek amaçlı bir defa tıkladım ve buna rağmen kapatmışlar.
Bir uyarı falan da vermediler.
Ne yapacağım hiç bilmiyorum.

Araştırmalarım sonucunda önüme 2 seçenek çıkıyor ve sizlere danışmak istiyorum.

1. seçenek:

Yeni bir blog açıp buradaki yazılarımı oraya taşımak.
Kolay gibi gözükse de benim tüm görüntülenmelerim,yorumlarım,takipçilerim gidecek.
Hemen yapılabilir ama emeklerim boşa gidecek. Bunun en büyük dezavantajı.

2. seçenek ise;

Sürekli itiraz formu yollamak. Bir kaç sorundan oluşan formu yolluyorsunuz.
Bende hemen dün bir tane yolladım cevabını bekliyorum.
Aynı şeyin başına gelenlerden okudum. Birisi
6 yıl boyunca birisi itiraz formu yollamış ve sonunda hesabını geri alabilmiş.
Bende böyle sürekli bıkmadan itiraz formu mu yollayayım ?

Bazıları diyecek kapatıldıysa ne olmuş diye?
Kapatılması beni takibi ki üzdü çünkü ben 2 yıldır bu blogla uğraşıyorum yazılar paylaşıyorum ufakta olsa bir karşılığı vardı.
Ve inanır mısınız 1 kuruş olduğunda dahi sevinen biriydim.
Çünkü ben bunu buradan kazanmıştım.
Kapatılmadan öncede çok miktarda yoktu ama insan gerçekten emeklerinin boşa gittiğini fark ediyor.
Şimdilik düşüncem bir kaç ay böyle devam etmek daha sonra olmadı yeni bir blog açıp orada devam edeceğim.

Daha önce başına gelmiş aranızda birileri var mı ? Varsa bana ulaşırsa sevinirim.

10 yorum:

  1. çok geçmiş olsun umarım geri alabilirsin, neden böyle bir saçmalık olmuş acaba, sebebini merak ettim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım. burayı bırakıp gidemedim sabah açtım yeni blog sonra baktım burası ne olacak diye geri döndüm

      Sil
  2. çok geçmiş olsun canım, ben başvurmuyorum artık. benim yazılarımı çalan siteyi sağolsun google reklama boğuyor ama ben başvurduğumda önce kabul etti sonra reddetti.
    bu yüzden oradan gelicek para bana en fazla senede 50tl olur bir dahada kendimi zorlayıp başvurmam asla.
    kriter nedir bilmiyorum ama benim kriterim ona uymuyor ve benim yazılarımı çalan sitenin kriteri uyuyorsa ve ben o siteyi ki benimle beraber onlarca arkadaşım şikayet etti kapatmıyor reddediyor onu kolluyorsa hiç üzerine düşmem inanki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saçma iş yapıyorlar gerçketen. ama ben sürekli yazacağım böyle bırakmayacağım. belki birileri kapansın diye sürekli tıklamış olabilir onlar yüzünden ben neden yanıyorum ki. ve senin adına üzüldüm zaten ne zaman yüzümüz gül ki :(

      Sil
  3. Good information ! :D Thanks for sharing *
    Great blog! I'm following you! Follow back? *** <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  4. bebeğim iki yıl önce benim de kapatılmıştı. O zamanlar bir iki mail atıp yılmıştım. Hata yapmışım. Görüntülemelerini yolla. Sebebini öğrenmişsin zaten de bunu kanıtlaman lazım. Deneme amaçlı bir kere tıkladığını fln tıklamaların görüntülerini isteme hakkın var. Ben bu yıl tekrar uğraştım. Geri aldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özelden konuşalım canım bunu. bırakmayacağım zaten böyle saçmalık olmaz ki herkes denemek amaçlı bir kere de olsa kendi tıklıyor o zaman tüm hesaplar kapatılsın

      Sil
  5. İnşallah düzelir ya çok kötü olmuş hevesi kaçıyo insanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah. maili gördüğümde dışardaydım tüm günüm berbat oldu. sonuçta tamam hobi amaçlı ama bir şekilde ufakta olsa kazanıyorsun ve bu seni motive ediyor. blogumuz dünyaca ünlü değil ki büyük paralar kazanalım bazıları gibi. ben 1 kuruş olunca bile havalara uçtuğumu bilirim. Ben onca emek verdim buraya 2 yılım olacak neredeyse ama işte gelde onlara anlat. birde en azından youtube hesabını kapat bari buraya neden engel oluyorsun :(

      Sil