6 Kasım 2016 Pazar

Aliexpress Deneyimim

Herkese merhabalar.
Ben yine aliexpresten sipariş vermiştim.
Elimde makyaj süngeri var ama hemen kirlendikleri için bir şekilde dönüşümlü kullanmak gerekiyor.
Bende alixpreste gezinirken makyaj süngerlerini gördüm.
Bakmak isterseniz buradan bakabilirsiniz.
Tanesi 0.35$ geldi.



 Ben ucuz bulunca 3 adet sipariş verdim.
Yumuşaklık konusunda endişelerim vardı ama sert gelse bile bir şekilde kullanırım diye düşündüm.


Renkler karışık geliyor benim şansıma 2 mavi 1 beyaz geldi.
Beyaz yerine daha koyu bir renk gelse iyi olurdu hemen kirlenme problemi olmazdı.
Ne yapalım artık sürekli yıkayacağız.


 Boyutu ne küçük ne de büyük. Tam orta boyda. Kapatıcı için kullanabilirim yada kontür yaparken kullanabilirim.


 Yumuşaklık ise orta derecede .
Henüz ne kadar şişiyor bilmiyorum denemedim.



  1. Ben aliexpressten sipariş vereceksem en az 2 gün araştırma yapıyorum.
  2. Öncelikle aramalarda ne aradığımı yazıp ücretsiz kargo seçeneğini seçiyorum.
  3. Daha sonra satıcıya bakıyorum.
  4. Birde en çok dikkat ettiğim özellik satıcının puanı ne kadar yüksek olsa da güvenemediğimden yorumlara bakıyorum.
  5. Yorumlarda eğer fotoğraflarla paylaşanlar varsa o satıcıya biraz daha sıcak bakıyorum.

Eğer aranızda aliexpressten sipariş vermek isteyipte veremeyen varsa bana yazabilir yardımcı olurum.

Okuduğunuz için teşekkürler :)

10 yorum:

  1. o siteden alışveriş hiç yapmadım çünkü nasıl yapılacağı konusunda en ufak fikrim yok :D süngerler çok yumuşak gözüküyor güle güle kullan ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şey almak istersen yardım edebilirim canım:) öyle aman aman bir yumuşaklığı yok ama taş gibi de sert değil tam ortası :)

      Sil
  2. Geçen hafta ilk defa alışveriş yaptım banka güvenlik sebebiyle kartımı iptal etti :)))) Bakalım benimkiler ne kadar zamanda gelecek. Gayet uygun fiyata almışsın, görüntüsü güzel umarım kullanırken de iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden öyle bir şey oldu ki acaba ? ben şimdiye kadar hiç problem yaşamadım allaha şükür sadece 1 ürünüm gelmedi bende peşine düşmedim. benim genelde aldıklarım 1-1.5 ay içinde geliyor. Unutuyorum çoğu zaman gelince diyorum ben bunu ne zaman almıştım diye. Hatta bu süngerlerde öyle oldu ekim başında aldım sanırım :)

      Sil
  3. aliexpress benim en çok alışveriş yaptığım sitelerden biri ve çok memnunum her gelenden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyle çoğu ürünü severek kullanıyorum

      Sil
  4. Ben hala cekiniyorum alisveris yapmaya :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben alıştım artık ilk başta 0.15$ yada 0.25$ fiyata bir şey söyledim hani denemek amaçlı. 1 ay sonra geldi artık biraz daha yüksek tutarda almaya başladım önemli olan satıcıyı iyi seçmek ürün zaten eline ulaşıyor :)

      Sil
  5. Ben de daha önce telefon kılıfı almıştım. Bu tür ürünlere de bakılabilir yardıma ihtiyaç duyduğumda yazacağım teşekkürler ☺️

    YanıtlaSil
  6. Memnun musun peki aliexpressten? Özellikle ne kadar sürede geldi sana sipariş ettiğin şeyler? Merak ediyor insan bu tip şeyleri ^^

    YanıtlaSil