20 Kasım 2016 Pazar

Makeup Revolution Golden Sugar 2 Rose Gold Allık Paleti

Herkese merhabalar.
Sizlere 2 haftadır beklediğim bir üründen bahsedeceğim.
Makeup revolution markasını çok seviyorum ama maalesef ülkemizde ürünleri yok.
Bende kendi imkanlarımla alıyorum.
Bu ikinci şahsi siparişim oldu.
Ve bundan sonra da sanırım çok fazla olacak gibi duruyor :)



  • Ambalajı baya sağlam.
  • Kapatırken 'tık' sesini duyuyorsunuz.
  • Ben allık kullanmayı seviyorum.
  • Bana göre bu palet biraz daha aydınlatıcı paleti gibi geldi.



  • Tüm renkler bu şekilde.
  • İçerisinde 3 adet mat 5 adette ışıltılı simli allık bulunuyor.
  • Swachladıktan sonra fark ettim ki çoğunu far olarakta kullanabilirim.




  1. En üst soldaki renk soğuk tonlu bir pembe.
  2. Onun yanındaki ise ışıltılı bir turuncu.
  3. En alt soldaki ise ışıltılı şampanya rengi diyebiliriz.
  4. Yanındaki de ışıltılı gülkurusu. Daha çok aydınlatıcı olarak kullanacağım.





  1. En üst sağdaki tam bir aydınlatıcı rengi olup altın yansımalı.
  2. Onun yanındaki ise mat olan ve daha çok allık olarak kullanacağım kahve alt tonlu gül kurusu.
  3. En alt soldaki oldukça ışıltılı bronz. Ben rengi far olarak kullanacağım 
  4. En sağ alttaki yine mat olan bir renk. Diğer mattan daha açık tonlu bir kahve. Allık değilde bronzer olarak hatta far olarak kullanacağım.


Swachları ise bu şekilde.
İlk dört renk paletin üstündeki renkler.
Son dört renk ise paletin altındaki renkler.



Siz hangi rengi beğendiniz ?
Yorumlara yazmayı unutmayın.
Okuduğunuz için teşekkür ederim
Sevgilerle Duygu.

12 yorum:

  1. güle güle kullan canım :-)) bu paleti deli gibi almak istiyorum sen nereden aldın acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ablam. Satış hesabım var istersen sana getirebilirim :)

      Sil
  2. çok hoş güle güle kullan 💕

    YanıtlaSil
  3. Renkleri çok güzelmiş bayıldım.Bloğunuzu takibe aldım banada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım bayılarak aldığım bir palet oldu.
      Hemen bakıyorum bende <3

      Sil
  4. Ama renkler nasıl güzelmiş, palet de bayağı kullanışlı görünüyor.
    Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şekilde kullanılabilecek bir palet :) teşekkürler canım<3

      Sil
  5. Muhteşem renkleri var yaaaa bayıldıııım :) Güle güle kulan canım.

    YanıtlaSil
  6. Gule gule kullan bebis harikaymıs :)

    YanıtlaSil