23 Kasım 2016 Çarşamba

Makeup Revolution Ve Freedom Rujları

Herkese yeni bir günden daha merhaba :)
Geçen yazım da bir paletten bahsetmiştim.
Onun yanında denemek amaçlı 2 tane de ruj söylemiştim.
Şimdi de onlar hakkında biraz konuşmak istedim.


Freedom markası tam beauty kuruluşunun altında olan bir kozmetik markası.
Bir çok ürünü mevcut. 
Ben her zamanki olduğu için denemek için bir ürün sipariş verdim.
Beğenirsem farklı ürünlerini de alacağım.


Rujun rengini nude tonda aldım. 
İsmi de 114 naked beauty
Aslında çoğu renkler birbirine benziyordu.
En çok bu hoşuma gitti.


  • Kokusu beni biraz rahatsız etti
  • Rujun 12 ay ömrü var fakat ama bunu ben 1 yıl içinde bitiremem.
  • Toplam 3.5 gr

 

Rengi bu şekilde.
Daha çok kahve alt tonlu.
Denemeden önce çok koyu kaçar diye düşünüyordum fakat tam istediğim gibi durdu.


Makeup revolution ise genelde far paletleriyle ünlü bir ingiliz kozmetik markası.
Daha önce tekli farları,fondotenlerini kullanıştım.
Sıra geldi rujlarına :)


Yine bir nude renk seçtim.
Başka tonda alsam kullanmayacağımı bildiğimden nude seçtim.
Neredeyse diğeriyle aynı tonda gibi duruyor.


  • Kokusu diğerinden çok daha güzel. Şekerimsi kokuyor.
  • Yine 12 ay ömrü var. Ama bunu da 1 yıl içerisinde tamamen bitiremem.
  • Toplam 3.2 gr diğerinden biraz daha az.



Daha çok pembemsi duruyor.
Sürdüğümde de bana açık geldi.
Açık tenli olanlara daha çok yakışacaktır.
İsmi de nude.


Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Siz olsanız bunları alır mıydınız ?
Yorum bırakabilirsiniz :)
Sevgilerle Duygu.

10 yorum:

  1. Yeni seyler denemek herzamn guzeldir. 😃

    YanıtlaSil
  2. 12 ay ruj için biraz kısa bir süre değil mi?
    Rengi de pek güzelmiş, güle güle kullan Duygucum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle kim 12 ayda bir ruj bitirir ki:) teşekkürler

      Sil
  3. Beautiful color Dear:)
    Have a lovely day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. renkleri tam sonbahara göre canım bir bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım almak istersen @dblogu12satiss hesabıma bakabilirsin sana getiririm :)

      Sil
  5. Kuzucum cok güzelmis rengi :)

    YanıtlaSil