7 Kasım 2016 Pazartesi

Rival de Young Little Paradise İlluminating Powder


Herkese merhabalar.
Bugün sizlere uzun zamandır elimin gidip geldiği bir türlü almadığım fakat hediyeleşme etkinliğinde sevgili eşim Ayşemin bana yolladığı hediyeler içinden çıktı. Gerçekten çok mutlu oldum :)
Tekrar buradan ona teşekkür ediyorum.<3 nbsp="" p="">


***
Hi to everyone. Today I take you a long time to come and go as a kind of presents, but my hand went through the events in my beloved partner Ayşe sent me gifts. I am really very happy :) I thank him again here.



Ürüne gelecek olursak bazıları buna aşırı simli diyebilir ki öyle gözüküyor fakat ben çok rahat görün diye bir sonraki fotoğraf için bir çok kez parmağımı gezdirdim.

***
When it comes to products that it seems some may call it extreme, but I ran a silvery finger many times it appears very comfortable for the next photo.



İçerisinde farklı tonlarda renk var. Genel olarak karıştırınca pembemsi bir renk ortaya çıkıyor.
Benim aydınlatıcı da sevdiğim tonda bu ve biraz daha açık tonu.

***
There are different shades in color. Overall emerges a pinkish color as you mix.
My favorite tone in this enlightening and somewhat lighter tone



Görünüşü bu şekilde ama bir kere parmağımı değdirdiğinizde böyle olmadı ilk başta söylediğim gibi.
Çok fazla tozutma yapmadı.

***
Apparently this did not happen in this way but once you immerse my finger as I said at first. Tozut did not leave too much up.



Ürün 12 gr bana yıllarca gidebilir. Sürekli kullanılsa bile 1 yıldan az sürede bitirilmez diye düşünüyorum. Şuan ki içinde olduğum bitirme projesi sona erdiğinde kendim bir tane başlatmayı düşünüyorum belki orada yer alır bilemeyiz :)

***
Product 12 grams can go to me for years. even if not used consistently finished in less than 1 year old, I think. When I'm in now is to finish the project ends situated myself think of starting one, maybe there would not know :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------



Bu arada youtube kanalımda aktifleşmeye başladım.
Aşağıdaki videolarımı izleyebilirsiniz.
Hatta kanalıma abone olursanız yenilerini yükler yüklemez izleyebilirsiniz.
İlerleyen zamanlarda çekiliş düzenleyeceğim <3 font="">

***
Meanwhile, I began my YouTube channel activation.
You can watch my video below.
Even if you subscribe to my channel you can watch soon as you install new ones.
I'll edit later time draws <3 font="">


3istanbullukizbulusmasi

Makyaja yeni başlayanlar için 6 uygun fiyatlı ürün

Sealife gezimiz


14 yorum:

  1. güle güle kullan canım bennim için fazla parlak ama cici duruyor :D

    YanıtlaSil
  2. Looks beautiful:)
    Have a lovely day!
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. çok parıltılı bir ürünmüş ama uygun bir şekilde ve zaman da kullanılırsa harikalar da yapabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çokta değil yazıda da yazdım ben belli olsun diye çok fazla parmağımı gezdirdim :)

      Sil
  4. Görüntüsü gerçekten harika bir ürün.Çok beğenerek almıştım bende :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel günlerde kullan canım :) Çok tozutmaması güzelmiş :))

    YanıtlaSil
  6. Benim sevdiğim gibi ışıl ışıl gece makyajlarında çok güzel kullanırım ben bunu :D

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Güle güle, güzel günlerde kullan Duygucum :)

    YanıtlaSil