16 Kasım 2016 Çarşamba

#guzelliklerkasimdabulusuyor Sponsorları2

Herkese merhabalar :)
Bugün sizlere #guzelliklerkasimdabulusuyor etkinliği yazımın devamını yazıyorum.



Ben fotoğraflara önem veren bir insanım.
Buradaki ya daha farklı sosyal medyadakiler değil.
Özel şahsi olanlara..
Ve küçük büyük yanımda taşımak isterim.
Sosyopix firması benim kendi etkinliğimde de bizlere böyle tatlı fotoğraflar yollamıştı.
Teşekkür ederim.


Farmasi markasını,firmasını  bilmeyen kalmadı sanırım. 
Nasıl ki avon,oriflame var işte onlara rakip olacak bir şirket daha.
Benim farmasi ile tanışmam sanırım geçen sene sonuydu.
Bir çok ürünü duydum denedim.
Yine etkinliğimizde bizlere bir çok broşör,katalog ve testerlar yollamış.
Teşekkür ederiz ):
@nesliilefarmasi sayfasından ulaşabilirsiniz.


Daha önce görmediğim,duymadığım biri ürün olan bu stik kahve gerçekten
 yüz yılın buluşu diyebilirim.
Aslında bazıları ne gerek var diye bilir,bazısı sağlıksız bulabilir ama bence 
benim gibi üşengeçler için süper olabilir.
Bunun ayrı bir incelemesini yapacağım.
Sıcak suyu bir stik koyup karıştırıyorsunuz. Suya girer girmez zaten içindekiler suya karışıyor.
@meshsticktr sayfasından ulaşabilirsiniz.


organizasyonasil bizlere türk kahvesi ve yanında ise dostluğumuzun
 hatrı 40 yıl olsun yazan bir plekside yollamış.
Ben türk kahvesini çok severim fakat buna kıyıp nasıl içerim bilmiyorum :)
Birde ben çekmeyi unuttum hepimizin adı yazılı kartlar hazırlamış.
Sizde özel günlerinizde farklı hatıralık ürün arıyorsanız yada organizazyon firması arıyorsanız buraya bakabilirsiniz.


Yine bir tshop gezisi ve bir sürü ürün.
Etkinliklerin vazgeçilmezi oldu sanırım.
Aydın bey ve ekibine çok teşekkür ederiz.
Blog işine girmeden önce de ben tshop mağazalarından alışveriş yapıyordum.
Genelde fiyatlar uygun ve indirimler yüksek oluyordu.
Bu sefer bizlere dermok,il markasından ürünler verildi.
Oradaki bayan bana nem desteği sağlayan maskeden verdi.
Günlük cilt bakım kürü olarak bir ürün verdi. İçerisinde ufak tanecikler var peeling etkili.
Killi diş macunu olur mu? Ben ilk defa duydum ve deneyeceğim.


Lila kozmetik  bizlere çok cömert davranıp şampuan,saç kremi ve saç bakım maskesi yollamış.
Her ne kadar hemen denemek istesem de bunlardan önce bir sürü saç bakım ürünü var.
Birde şampuanı başka marka saç kremi başka marka olunca etkisini de tam alabiliyoruz.
O yüzden bunların incelemesi uzun sürebilir.


Yine gönlü zengin bir firma @ersagofficiall yeni duyduğum bu marka bana biraz değişik geldi.
Bir çok ürünü var. Her şeyi düşünmüşler.
Ben ise etkinlik günü termal çamur maskesi,yüz toniği,aloevera ve propolisli diş macunu aldım.
Ve 4ü 1 arada kahvelerden de her birimize 2 adet düştü ama henüz onları denemedim.
İçen arkadaşlar beğendiğini söylüyor.


aloeveradestek bizlere LR markasına ait bir ruj ve katalog yollamış.
Ben bu markayı çok duydum ama denememiştim.
Benim şansıma da gül kurusu bir ruj geldi.
En kısa zamanda yorumlarla burada olacak :)


@natracareturkiye de yine etkinliklerde sıkça gördüğümüz bir marka. organik ürünler kullananlar bakabilirler.


 avonesra34 bizlere avon markasına ait farklı farklı ürünler yollamış.
Ben kırmızı ruj kullanamasam da değerlendirmeyi düşünüyorum.
Teşekkür ederim.



Fotoğraflayamadım ama buradan henna.istanbul'a da teşekkür ederim. Çok güzel hint kınası yapıyor.
Etkinlik günü yapılanları kendi sayfasında paylaştı bakabilirsiniz.

Benim etkinlik ile ilgili yazacaklarım bunlardı.
Eksik olan olursa yine buraya eklerim.
Okuduğunuz için teşekkür ederim :)






12 yorum:

  1. Hepsi harika canım :) umarım çok çok güzel bir gün geçirmişsinizdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım :) evet harika bir gündü :)

      Sil
  2. Great products:)
    Have a lovely day! ❤❤❤
    kisses

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. hepsi güzelmiş Duygucum güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir etkinlik ve çok şeker hediyler olmuş, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım benim :) her şey güzeldi bitirmeye çalıştıkça yeni ürünler geliyor :)

      Sil
  5. güzel günlerde kullan kuzum, ürün yorumlarını merakla bekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım yavaştan başlıyorum :)

      Sil