4 Kasım 2016 Cuma

Restorex Hızlı Uzama Etkili Sıvı Saç Kremi


#3istabullukizbulusmasi etkinliği sponsorlarından Restorex markasına ait bir sıvı saç kremi bizlere yollamıştı.
Saç kremlerinin şampuandan sonra kullanılması taraftarıyım. Fakat bu ürün benim gibi saçları sıkça dolaşan taranması neredeyse imkansız hale gelen kişilere çok uygun olacağını düşünüyorum.

İçerisinde sarmaşık özü bulunuyor.  Ve bununla saç dökülmelerine en aza indirgemeyi hedefliyor. 
Ve hızlı uzamaya da yardımcı oluyor.



Ürünü kullanmadan önce biraz çalkalayın daha sonra saçlarınıza sıkın ve tarayın.


Vaat ettikleri

  • Kolay tarama
  • Yumuşaklık
  • Parlaklık
  • Hızlı onarma
Yerine getirilenler
  • Kolay taramayı gerçekten de sağlıyor. Hem kendim hende kardeşim ortaklaşa kullanıyoruz.
  • Yumuşaklık konusunda ben çok bir fayda göremedim. İlerleyen zamanlarda daha iyi olacağını düşünüyorum.
  • Parlaklık kattığı da doğru. 
  • Hızlı onarma ise henüz o kadar çok kullanıp sonucu görecek vakit olmadı. Onun için uzun bir süre gerekli olduğunu varsayıyorum.

Restorex markasına ait ürünleri Gratislerde bulabilirsiniz.
Minimum fiyat olarak 10 TL civarında bulabilirsiniz.

12 yorum:

  1. merak ettiğim bir ürün bu ama sprey formdaki bakım ürünleri gneelde saçımı ağırlaştırır, cesaret edemedim o yüzden. hızlı uzamaya katkısı varsa deneyebilirim, eline sğalık canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende denedim bugün ağırlaştırma olmadı tatlım denemeden bilemezsin :)

      Sil
  2. Hello,
    this product sounds really interesting. Have a nice weekend.
    Best regards
    Nancy 😊

    YanıtlaSil
  3. Ben de ig de herkeste görüp merak ediyordum, simdilik olumlu gibi tesekkürler güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende görmüştüm ama kullanınca daha iyi şeyler düşünmeye başladım :) teşekkürler

      Sil
  4. I don't know the brand, but it sounds like a great product. TFS!
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
  5. elimdeki bakım spreyi bitince buna geçeceğim hemen..

    YanıtlaSil
  6. Adsız26.12.16

    Saç diplerine de uygulanıyor mu acaba

    YanıtlaSil