11 Kasım 2016 Cuma

Maybelline Upin Smoke Makyaj Kiti


Herkese merhabalar ben yine buralardan uzak kaldım.
Son zamanlarda yoğun çalışma sebebiyle ve yaklaşan vizeler beni sizlerden uzaklaştırdı.
Uzun uzun zamandır elimde olan bir makyaj paletinden biraz bahsedeyim.

Maybelline Upın Smoke paleti aslında bir makayj kiti diyebiliriz.


İçerisinde

  • 4 adet göz farı
  • 1 adet allık
  • 1 adet fırça
  • 1 adet gloss
  • 1 adet siyah göz kalemi(burada yok)
  • 1 adet aydınlatıcı
  • 1 adet sünger


İki yana açtığınızda altta aydınlatıcı ve süngeri ortaya çıkıyor.
Pratik bir makyaj kiti olmuş. Ben daha çok allığını seviyorum. Doğal bir pembelik katıyor.


Süngerini ben hiç kullanmadım çünkü çok dandik yapmışlar ve bu palette süngerle ne uygulanabilir ki ?


Farlar ise genelde gece makyajı için uygun olan koyu renkte. 2 mat 2 ışıltılı. siyah aralarında en mat olan renk,daha sonra füme rengi de mat dumanlı göz makyajı için ideal,ışıltılı olan bir siyahta var. En son olarak beyaz ışıltılı bir var.


Allığı sevdiğimi söylemiştim. Tam bir barbie pembesi değil mi ?
Ben aylarca bu renkte allık aradım bulamadım.
Bir ara avondan almıştım oda yurtta kaldığım zamanlarda kullanamadan kayboldu.
Pigmentasyonu da yüksek. Ama öyle yüzünüz abartı şekilde durmuyor.



Aydınlatıcı ise hiç olma daha iyi diyebileceğiniz türde.
Ama yinede bir işe mutlaka yaratabilirsiniz.
Aydınlatıcı sevmeyenler yada az kullananlar için güzel olabilir.


Ruj yine gloss koymaları bence makyaj kitini tamamen düşünürsek saçma olmuş.
İçine küçük boyda bir kırmızı ruj yada nude bir renk koyabilirlerdi.
Bu glossu lise zamanımda çok kullandım.



  • Diğer glosslara göre renk verdiğini söyleyebilirim.
  • Kokusu güzel .
  • Dudaklarınızda o yapış yapış hissini vermiyor.

Gece makyajını çok fazla kullananların işine yaracağı bir palet.
Benim annem aldığı için kullanma fırsatım oldu yoksa ben çok koyu makyajlar yapmadığım için almazdım.

Sevgilerle Duygu.

9 yorum:

  1. böyle büyük kitleri ben hiç bitiremem diye almıyorum =) güle güle kullan eline sağlık canım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende normalde almam ama annem almış kendine bende nasiplendim :)

      Sil
  2. bu paleti geçen sene bi takipçime hediye etmiştim ama kendime almadığıma pişman oldum özellikle siyah simli far arıyorum. eğer gene kampanyalı bulursam hazır hatırlamışken alim bende :)
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wet n wild markasınında siyah farı var ama simli mi bilmiyorum :)

      Sil
  3. Uygun bir fiyata alınabilecek, koyu makyaj yapanlar için denenebilir bir palet. Aydınlatıcı neymiş öyle, çok garip geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNEN ÖYLE CANIM KOYU RENKLER SEVENLER BAKABİLİR :)

      Sil
  4. Allık tam genç kız rengiymiş bu paleti almayı hep düşündüm ama pahalı geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatı ne kadar bilmiyorum ama elimde bir tane olsun diyenler için iyi olabilir

      Sil
  5. balmın paletlerini sıra sıra aldım bu palete ve başka paletlere sıra gelmez bence :D

    YanıtlaSil