13 Kasım 2016 Pazar

Loreal Paris İnfalible Pudra


Herkese merhabalar :)
Bu haftasonu benim için yorucu ve üzücüydü.
Cumartesi günü 11 aydır benimle olan köpeğimi başka birisine verdik.
Pazar günü ise çok güzel bir blogger etkinliğine katıldım.
Onun detaylarını instagramda bugun paylaşacağım ve bu hafta içinde burada da yazısını yazacağım.


Loreal Paris markasını uzun süredir hepimiz biliyoruz.
Ben pek fazla ürünlerini kullanmasam da indirimde bir kaç ürününü alıp deniyorum.
Gratis outlet mağazasında bu sıkıştırılmış pudrayı 10,90'a buldum.
Çok kullanır mıyım bilmiyorum ama nedense indirimde olunca almışım :)
Gratis outlet ile ilgili yazıma buradan ulaşabilirsiniz.


Bu sıkıştırılmış fondöten pudra.
Rengi bana biraz koyu kaçıyor.
Tek renk seçeneği vardı.
Fondöten pudra olduğu için diğer pudralara göre yoğun bir yapısı var.


Tenimde böyle duruyor bu ton bana baya koyu geldiği için yaz ayları bronzlaştığımda çok daha iyi duracaktır diye düşünüyorum.



İçinde kendi süngeri var.
Ama çokta kullanışlı değil.
Hani ucuza makyaj süngerleri olur ya aynı ondan.
Loreal nasıl böyle bir sünger içine koyabilmiş anlayamadım.


İncecik ve hemen kopacak cinsten.


Gördüğünüz gibi. Pekte gerek yokmuş o süngere zaten hepimiz fırça ile uyguluyoruz.

6 yorum:

  1. Ben de bu pudrayı çok merak ediyorum. Umarım indirime denk getirebilirim.

    YanıtlaSil
  2. bana biraz koyu gibi geldi ama dağıtınca nasıl olur bilmem :)

    YanıtlaSil
  3. Bana da koyu geldi esmerlere daha cok yakısırmıs sanki teşekkürler kuzucum <3

    YanıtlaSil